10 Ocak 2012 Salı

ÖZEL OLUMLAMA İSTEKLERİYLE İLGİLİ

Niyet etmek ve olumlama yapmak konularında uzun zamandır yazılar yazıyor ve özellikle facebook da astrolojik olarak enerjileri de inceleyerek günlük olumlamalar veriyorum. Genel olarak olumlamalar yada niyetler vermek kolay olmasına karşın özel olumlama yada niyet hazırlamak çok daha farklı bir süreç demektir. Her gün mail ile sorunlarını anlatan ve olumlamalar isteyen bir çok kişi bana ulaştığı  için bu konuda biraz bilgi vermek istiyorum.

Bir kişinin özel bir sorununa olumlama yada niyet hazırlamak için öncelikle o kişinin sorunun gerçek nedenleri ile ilgili bilgim olması gereklidir. Bir örnek verirsem bu konuyu daha iyi anlatabileceğimi düşünüyorum.

Bir gün tanımadığım ancak çalışmalarımı netten takip eden genç bir bayan bana mail attı ve eşiyle sürekli olarak tartıştıklarını ve boşanmanın eşiğinde olduklarını yazarak benden olumlama istedi. Ben kendisine bu şekilde olumlama vermemin doğru olmadığını, önce tam olarak sorunun gerçek nedenlerini bilmem gerektiğini söyledim ama kırılmaması için eşimle mutlu bir evliliğim var ve çok iyi anlaşıyoruz gibi genel bir olumlama vererek 21 gün çalışmasını önerdim. 21 gün sonra bana yeniden mail atarak evliliğinde hiç bir düzelme olmadığını ve yaşam koçluğu çalışması almak istediğini söyledi. Uygun bir zamanı belirledik ve kendisine burada Ayşe diyececeğim genç bayan yanıma geldi.

Anlattığı şeyler her ailede olabilecek sorunlardı sadece her iki taraf da konuları çok büyütüyordu ve kontrolleri dışına çıkmasına izin veriyorlardı. Kendisiyle konuşmalarımız esnasında fikrini söyledikten sonra benden onay beklemesi dikkatimi çekti. Bir şey söylüyor sonra sizce haksız mıyım gibi cümlelerle teyit istiyordu. Bunun üzerine gidince Ayşe’de ciddi bir onaylanmama korkusu olduğunu fark ettim. Bu ip ucunu değerlendirerek ailesi ile ilişkisini konuştuk ve ailesinin diğer fertlerinde de onay almanın ciddi bir ihtiyaç olduğunu öğrendim. Daha sonra bu konuda eşi ve eşinin ailesi üzerine konuşmaya başladık. Eşi ise tam tersine son derece bireysel bir yapıya sahipti ve kesinlikle onaylanmak konusunda bir sorunu yoktu.

Bu konuda Ayşe farkındalık kazanmaya başlayınca kavgaların temel çıkış nedenini de birlikte keşfettik. Ayşe için onaylamak sevgi ve ilgi görmek anlamına geliyordu. Ailesi ona sevgisini onu onaylayarak göstermiş, cezalandıracağı zaman ise onaylarını çekmişlerdi. Herhangi bir konuda konuşmaya başladıkları zaman Ayşe eşinden onay göremezse onun tarafından sevilmediğini düşünüyordu. Oysa eşinin böyle bir ihtiyacı olmadığı gibi hataları görmeye ve bunları düzeltmeye uygun bir bakış açısı vardı. Büyük ihtimalle Ayşe ona bir şey anlatınca nerede yanlışı olduğunu söyleyerek ona verdiği değeri gösterdiğine inanan bir zihin yapısı vardı. Ayşe onay beklerken eleştiri almak onun için sevilmediğinin hatta cezalandırıldığının bir işaretiydi.

Kısaca;

Ayşe’nin inancı: Beni seviyorsan beni onaylarsın.
Eşinin inancı: Seni sevdiğim için hatanı söylüyorum, böylece daha mükemmele ulaşabilirsin.

gibi bir tablo çıkıyordu karşımıza. Artık olumlama hazırlamak bir kaç dakikalık bir süreçti ve Ayşe Hanım’a aşağıdaki gibi bir olumlama vermiştim.

“Kendimi onaylıyorum ve bu benim için yeterlidir.”

Bir sonraki görüşmemiz için zaman belirledik ve ayrıldık ancak bu görüşmeye gerek kalmadı çünkü eşi ile ilgili tüm sorunlarının çözüldüğünü kısa bir süre sonra mailinde bana yazmıştı. Bu olumlamayı hazırlamak için harcadığım süre bir dakika iken bunu tespit etmek için 2 saati aşan bir çalışma yapmıştık diye de eklemek istiyorum. Oysa bana ilk mail attığında bunları bilmediğim için genel bir olumlama vermiştim ve doğal olarak sonuç alamamıştık.

Facebook sayfamız açıldığından beri her konuda farklı olumlamalar ve niyetler veriyorum. Bunlarla her zaman çalışabilirsiniz ancak size uygun bir olumlama hazırlamam için yapılması gerekenleri yukarıda anlattım. Bu sene yaşam koçluğu çalışmaları yapmadığım için lütfen kişisel çalışmalar için başvuru yapmayınız yazıyı hazırlama nedenim verimli bir olumlama, niyet nasıl hazırlanır bunu tam olarak aktarabilmekti.

Sevgilerimle

Berna Özcan Demir

Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel