10 Ocak 2012 Salı

Benim için önemli bir konu…

Merhaba,
Şimdi facebook da yaptığım günlük enerji yorumlarının hiç bir kaynak gösterilmeden çeşitli haber gruplarında kişilerin kendi yorumları gibi mail listelerine gönderildiklerini öğrendim. Bununla ilgili elime bir bir mail geldi ve açıkcası her zamanki gibi çok üzüldüm. Bu konudaki duyarlılığımı defalarca yazmış olmama rağmen bir kere daha bu konuda bir kaç satır yazmak istedim. Bu kişilerin yorumları almak için harcadıkları zamandan biraz daha fazlasını harcayarak bu yazdıklarımı da okumalarını seçiyorum
Yasal olarak haklarımı çok iyi bilememe rağmen kimseye zarar vermemek için bu konuda yapabileceklerimi şimdiye kadar hiç bir zaman yapmadım.. Ancak bu yazılara her gün 30-60 dakika zaman ve emek harcıyor hiç karşılıksız insanların faydalanması için her durumda facebook a ekliyorum. Bazen bu zamanı bulmak benim için de zor oluyor yada hamilielikten kaynaklanan uyku, yorgunluk gibi sorunlara direnerek bu çalışmaları hazırlamam gerekiyor. Ancak yine de sorumluluk duygusuyla elimden geldiği kadar düzenli bir şekilde günlük çalışmarı hazırlıyor, zamanında yayınlıyorum. Karşılığında da sadece emeğime saygı duyulmasını istiyor ve kaynak gösterilerek yazılarımın başka yerlede kullanılmasını onaylıyorum. Bununneresi zor anlaşılıyor yada neden bu isteğim ciddiye alınmıyor bilmiyorum ama tüm uyarılarıma rağmen hala bu konuda bazı kişilerin dirayetli tutumları devam ediyor.
Bu kişilerin defalarca bu istediğimi yazmama rağmen bunu yok sayarak hareket etmeleri beni çok üzüyor ve bazen bu yazıları bıraksam mı noktasınakadar gidiyorum. Ücretli bir sistem kurmak, her türlü güvenli tedbirini aldıktan sonra sadece üyelere bu yorumları göndermek çok kolay yapılabilir birşey…. Ancak bir kaç saygısız kişiye kızarak burada bu kadar insanı üzecek daha da ötesi bu kişilerin gelişimini olumsuz etkileyecek bir karar vermektense kendim üzülmeyi tercih ediyorum.
Şimdi bu kişilere şunu söylemek istiyorum, evrende yaptığınız yada düşündüğünüz her şey evrenin bilgi deposunda kayıt edilir ve bu bilgiler dolanıklık gereği tüm varoluşa aynı anda iletilir. Bu yazıları üreten kişinin isteğini görmezden gelerek ve onun rızası olmadan bu bilgileri kullanarak evrene ” Ben başka insanların emeklerinin ve isteklerinin önemsenmemesi gerektiğine inanıyorum” bilgisini gönderirsiniz. Bu kayıt bir kere alındıktan sonra geri dönüş yasası çalışmaya başlar ve hayatınız boyunca defalarca sizin emeğinizi ve haklı isteklerinizi önemsemeyecek insanları yada durumları size gönderir. Aslında bu yaptığınız şey ” ego tatmini” iken sonuçları almanız gereken ağır derslere dönüşür. Ben ne yaptım da başıma bunlar geldi diye soracak özgüvene ve bilgiye sahipseniz gerekli dersleri alabilir yolunuza devam edebilirsiniz. Bunu da yapamıyorsanız hayatınız boyunca aynı sorunları ve durumları hayatınıza bir paratoner gibi çekersiniz.
Bütün bunları yazma nedenim beni bu kadar rahatsız eden ve üzen bir duruma karşın hala doğru olanı anlatma ve söyleme çabamdır. bernaozcandemir.com da , facebook sayfamınızda yada reikiturk.com da gördüğünüz her yazı tarafıma aittir ve hiç bir yerden alınmamıştır. Eğer başka bir yerde kaynak gösterilmeden yayınlandığını görürseniz bunu kullanan kişi yukarıda anlattığım durumda olan bir kişidir. En azından bunun bilinmesi bile benim için çok önemli.
Bunun dışında  “Geri dönüş yasasının emeğimi hiçe sayan bu kişiler için gerekli dersleri almalarına yetecek bir şekilde ve hızda çalışmasını tüm kalbimle seçiyorum”
Sevgilerimle
Berna Özcan Demir
Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel