FARKI YARATMAK VE FARKLI YÖNETMEK BAŞARININ ANAHTARIDIR!
Yeni Vizyon Yöneticilik ile başarıya giden yolda değişimi yakalamak
isteyen sizlerle birlikte olmak istiyoruz…….SİZİN İÇİN DE,
Personelinizin yeteneklerini ortaya çıkarmak ve doğru işe yerleştirmek
Çalışanlarınızı harekete geçirerek motivasyonu sürekli kılmak
Kendinize bağlı ve güvenilir çalışanlarla uzun süre çalışmak
Yenilikleri yaratmak ve güçlü takımlarla geleceği yönetmek ÖNEMLİYSE,
Seminerimize gelin ve başarılı yöneticilerin neleri farklı yaptıklarını
gözlemleyin, dünyanın en önemli yöneticileri arasında yerinizi alın!
TARİH:13.02.2013
SAAT:19:00
SEMİNERİMİZ ÜCRETSİZDİR.
KATILIM SAYIMIZ SINIRLIDIR.
EĞİTİM SÜRESİ : 80 SAAT
DETAYLI BİLGİ İÇİN 0 532 375 92 49 NOLU TELEFON YADA info@aktifkolcuk.com ADRESİNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ.
KOÇ YÖNETİCİ VE YÖNETİCİ KOÇLUĞU EĞİTİM İÇERİĞİ
1. Koçluk Nedir ?
Koçluk Ne Değildir ?Koçların SorumluluğuKoçluk OrtamıKoçluk Sistem Döngüsü2.Koç yönetici kimdir ?
Koç Yönetici Kimdir ?Koç Yöneticinin Çalışan Verimliliği Üzerine EtkisiYöneticilikte koçluk yaklaşımının önemi İşletme Başarısının Dört AyağıKoç Yöneticinin ÖnemiKurumsal VerimlilikVerimlilikte Artışİş Dünyasında Koçluk İle İlgili Bazı Araştırma SonuçlarıKoç yöneticinin klasik yöntem yaklaşımından farkıBakmak mı Görmek mi ?
Katalizör YöneticiYetenek ve PerformansKoç Yönetici Neyi Farklı Yapar ?Koç yöneticinin sahip olması gereken becerilerA. Pozitif Ego ile hareket edebilmek
B. Yargısız olmak ve uyumu yakalamak
C. Pozitif düşünce ve olumlu düşünebilme becerisi
D. İçsel liderlik sahibi olmak
TEMEL KOÇLUK BECERİLERİNİ KAZANMAKA. Bağ kurmak
B. Uyumu yakalamak
Temsil SistemleriKişilik Tiplerini TanımaSağ – Sol beyinC. Aktif dinleme
D. Güçlü sorularla cevap almak
E. Geri bildirim vermek
F. Yaşam çarkı ile değerlendirme
G. Amaç ve hedef oluşturmak
H. Koçlukta temel uygulama modeli ile anlık çözümler yakalamak
A. Duygusal zeka
B.İletişim süreci
C.Etkin iletişim paradigması
D.İletişimde “SEN” ve “BEN” dili
KİŞİSEL YÖNETİM VE İŞ YÖNETİMİ BECERİLERİ1. KİŞİSEL YÖNETİM BECERİLERİ
A. Organize olma / Kadro oluşturma
B. Planlama ve bütçelemeC. İstikrarı ve düzeni korumaD. Takımı ve insanları yönetmeE. Vizyoner bakış/ Yön belirlemeF. Değişimi destekleme /risk almaG. Kontrol etme ve problem çözmeH. Mentörlük ve ilham verme2.İŞ YÖNETİM BECERİLERİ
İletişim becerileriKarar alma – Problem çözme Zaman yönetimi Motivasyon ve moral Sorumluluk alma / verme/ Delegasyon Kişisel gelişim İş ve özel hayat dengesi Amaç ve hedef oluşturma Takım olmak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder