8 Ağustos 2013 Perşembe

ACCESS BARS İLE DEPRESYONA NASIL VEDA EDİLİR ?

ACCESS BARS İLE DEPRESYONA NASIL VEDA EDİLİR ?

Geçenlerde bir danışanım annesini seansa getirdi. Öfkeli ve çaresiz bir şekilde “annemi size bırakıyorum, ne yapıyorsanız yapın lütfen, artık hiçbirimiz tahammül edemiyoruz ona” dedi. Ben de sakince olanı biteni anlatmasını istedim.

“ Annem uzun zamandır depresyonda, kimseyle konuşmuyor, yemiyor, içmiyor, hiçbirimizin yüzüne bakmıyor, sadece kendi kendine sürekli ölmek istediğini mırıldanıp duruyordu. Onu böyle görmeye dayanamıyorduk. Durum epey vahimdi anlayacağınız. 2 hafta önce Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesine yatırdık. 10 gün hastanede tedavi gördükten sonra doktorlar bazı antidepresanlar verdiler ve sonrasında annem taburcu oldu. Değişen hiçbirşey olmadığı gibi, ilaçlar annemi daha da hayattan kopartmaya başlamıştı. Lütfen annemi iyileştirin” dedi.

Kadıncağız koltukta başı sürekli önde “ben ölmek istiyorum,beni bırakın” diyerek bir öne bir arkaya doğru sallanıyordu.

İçimden bir ses danışanıma, Kuantum tekniklerinden önce “ACCESS BARS” enerji uygulamamı söylüyordu. Herzamanki gibi iç sesimi dinledim ve çalışmayı uyguladım.

Access Bars’ı uyguladıktan sonra danışanım ilk defa başını kaldırıp gözlerime baktı, kısık bir sesle ve hafifçe tebessüm ederek “bana ne yaptınız bilmiyorum ama çok tuhaf, şu an iyi hissediyorum kendimi”dedi. Tabi çok mutlu olmuştum .

Ama en güzel haber ertesi gün oğlundan geldi, telefonda ; “Biliyor musunuz annem uzun zamandır ilk defa sabah bizimle kahvaltı yaptı, üstelik herbirimizin gözlerinin içine bakarak ve neşeli bir şekilde sohbet etti. Ölmek istiyorum cümlesindense eser yok. Şükürler olsun…”dedi.

Tabi, pozitif dönüşümüne tanık olduğum her insan gibi bu dönüşüm de beni tarifsiz mutlu etmişti.

Sonrasında belirli periyotlarda Access bars’a  devam ettik. Birkaç seanstan sonra danışanım antidepresanlarını bıraktı.

Burada önemli olan şu ki ; asıl şifacı her zaman şifayı almak isteyendir.

TANRI’NIN ŞİFASI HEPİMİZİN ÜZERİNDE OLSUN…


Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel