20 Eylül 2012 Perşembe

HAYIRLI CUMALAR OLSUN!



Ey en büyük armağan Sahibi..
Ey sonsuz bağışlama Sahibi..
Ey sonsuz inşirah Veren..
Ey karşılıksız ihsan Eden..
Ey en büyük ihsan Sahibi..
Ey karşılıksız hibe Eden!..
Ey Vehhâb..!
Ey yoluna ram olduğum Allah'ım..!


Sıkıntıları gideren yalnız Sensin Allah’ım..!
Can Veren yalnız Sensin..!
Yalnız Sensin şifa Veren..!
Rızık Veren; Huzur Veren;Selamete Erdiren Yalnız Sensin Rabb’im..!
Sen hiç karşılık beklemeden Verensin Rabb’im; Rabb’im Sen ne Büyüksün..!
Nimetinin; Rahmetinin; Af ve mağfiretinin; Rızkının tamamını nasip eyle bize Rabb’im..!
Tamamını ve devamını nasip eyle nimetlerinin..!
Tek ve hakiki nimet Veren Allah Adından;Vehhâb olan Adından isterim her ne istersem..!
Benim için hayr olanı nasip eyle Rabb’im..!


Rabb’im...!
Yalnız Senin rızan için ve yalnız Sana rükû ederim..!
Yalnız Senin için ve yalnız Sana secde ederim..!
Hayrı ve ibadeti nasib Eden Sensin Rabb’im..!
Affını;Mağfiretini Ve kurtuluşu umut ederim..!
Umutlarımı boşa çıkarma Rabb’im..!
Dualarımı Sen kabul et Dergâhında!
Umutlarımı Sen muhafaza eyle..!


Sübhanallah..! Allahu Ekber..!
La ilahe ilallah..!
Bu eşsiz mücevherleri sinemde saklamamı Dilimden düşürmememi nasip eyle Rabb’im..!
Dilimden ve kalbimden noksan eyleme zikrini..!


Hibe Eden Vehhâb Adının hürmetine Rabb’im..!
Ne varsa bahşettiğin bana;Yolunda SeninVe Rızan için; Paylaşmamı harcamamı nasip eyle bana!
Hibe ettiklerini heba etmememi nasip eyle Rızan için..!
Rızan için Rabb’im; Senin yolundan bir an bile beni alıkoyma..!
Ahde vefa gösterenlerden eyle beni..!
Beni Sana vefa gösterenlerden eyle..!


Ya Vehhâb..! Ya Vehhâb..! Ya Vehhâb..!


Bütün ihtiyaçlarımı bilen yalnız Sensin Rabb’im..!
Kalbimden geçenleri bilen yalnız Sensin..!
Ve ben yalnız Senden yardım dilerim;Senden umarım dertlerimin devasını!


Vehhâb Adının hürmetine; Allah Adının hürmetine; Beni kör karanlıklarda bırakma..!

"Nerede olursanız olunuz, Allah sizinledir.”

kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel