5 Eylül 2012 Çarşamba

19 Temmuz Yeniay Niyet çalışması






19 Temmuz Perşembe günü Yengeç burcunda bir yeni ay gerçekleşecek. 
O güne özel saat 18:00 te, Günün ve saatin enerjisine uygun bir esma ile "Ya Vedud" niyet çalışmamız olacak.

Esmalar Allah'ın sıfatlarını belirten, Kainata ve evrene manası yönünde tecelli eden isimlerdir.. Her bir esma kendi doğrultusunda dünyaya bir düzen sağlar. Böylelikle sağlıktan rızka kadar dünyada ki her bir olgu esmalar ile çalışmaktadır.


Esmaları eğer kalben sevgi ile manasının tezahürünü isteyerek okursanız manevi derecenize bağlı olarak size dilediginiz yönde yarar sağlar.

Esmaları Nasıl Okumalıyız?


Esmaları eger mümkünse abdestli okumalıyız ancak bu şart degildir sadece edeb gereği daha güzeldir biliyorsunuz ki abdest manevi kirlerden negatif etkilerden arındırır, arınmış bir şekilde esma okumak daha hoş olacaktır ama mümkün degilse abdestsizde okuyabilirsiniz. Hiç biri Allah'ı anmaya engel teşkil etmez. 
Yeter ki iyi niyetler içerisinde olsun.

Gelelim çalışmamıza;


19 Temmuzda çalışacağımız Esma "Ya Vedud" demiştik.


Ya Vedud  Esmaül Hüsna'daki 48. İsimdir.
Anlamı: Sevilip, dostluğu kazanılmaya en fazla layik olan.
Yorumu: Barıştırma. Aşk. Sevgi. 

Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor. Yeniayın o saatlerdeki enerjisini o yönde kullanabiliriz ve bu yeniayda Sevgi ve Aşk enerjisini hayatımızda aktive etmek için "Ya Vedud" okuyoruz. Aynı zamanda bu yeniayın aile ve yuvada huzur, ev sahibi olmak gibi niyetler üzerinde de olumlu tesirleri vardır. Yalnız bu tarz maddi bir dilekte bulunacaksanız 196 adet "Ya Vehhab" okumanızı öneriyorum.

Nasıl yapacağız?


Saat 18:00den itibaren önce niyetimizi yapıyoruz.


"Hayatımı şu andan itibaren sevgi ve güzellik enerjisi ile dolduruyorum. Kendimi sevmeye, başkalarını sevmeye ve evreni sevmeye karar veriyorum. Evrenden bana gelen sevgi enerjisini mutlulukla kabul ediyorum ve sevgi içinde bir hayat sürmeye niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladığını biliyor ve hissediyor bunun için Allah'a şükrediyorum!"

19 besmele ile birlikte 400 Ya Vedud okuyoruz.


Evlilik isteyenler şu niyeti;

Mutlu bir evlilik yapmayı seçiyorum.  Bütün kalbimle ve beynimle evet diyeceğim, evleneceğim kişinin hayatıma girmesi için şimdi güçlü bir şekilde niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladığını biliyor ve hissediyor bunun için Allah'a şükrediyorum!"Evliliklerinde ve ilişkilerinde uyum isteyenler ise Aşağıdaki niyeti;Eşimle evliliğimizin mutlu ve uyumlu olmasını seçiyorum. Eşimi sevmeyi ve onu desteklemeyi kabul ediyorum. Eşimin bana sevgi,saygı ve anlayış göstemesini tüm kalbimle istiyorum ve bu isteğimi elde etmeye kesin olarak niyet ediyorum. Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladığını biliyor ve hissediyor bunun için Allah'a şükrediyorum!"Aynı zamanda o gün yapabileceğiniz (“ben sağlıklıyım!” gibi sade bir olumlama bile bu ay süresince en çok mide, karaciğer, göğüs bölgesi, solunum yolları üzerinde etkili olacaktır. 
Bu da sevgili Astrolog Yurdahalda görüp aklıma gelen bir son dakka notu!


kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel