29 Mart 2015 Pazar

İSTERSEM SAHİP OLURUM !

Yeter ki isteyelim

Bizim yaratma gücümüz var,zihnimizde yarattıklarımızı yaşamımıza çeker yaşarız.

Öncelikle küçük isteklerle zihnimizi buna ikna edelim,ona yarattığını yaşama şansı verelim,başarsın,zihin başardığına inandıkça bunu daha çok başarmak isteyecektir.

İsteklerini evrenin çalışma sistemine göre iletmelisin.Olacak yapacak edecek sevecek le biten cümleleri çöpe at.Oldu seviyor gibi cümleleri parlat.Caklar cikler isteme modunda bırakır hep istersin unutma istemenin sonu yok,makamı yokluktur.Oldu seviyor ise varlık makamı sahip olmaktır.Ve şimdiki zaman kavramını kullanmalısın çünkü evrende zaman yoktur an vardır,her şeyi anda yaratabiliriz unutmayalım yaratım yapıyoruz.İstediğin şeyin gerçekleşmesi için olumlu bir ruh halinde olmalısın mutlu çünkü istediğin şeye sahip olduğunda bu seni mutlu edecek değilmi öyleyse bu iki enerjiyi eşit hizaya getirmelisin,hem motivasyonunda yükselecek olumlu ruh halinin içindeyken.Neymişşş olmuş gibi düşünmek davranmak konuşmak yani o seninnn ver coşkuyu ha ha haaa muhteşem hissediyorum şu an.Hımm işte bu hisset.Enerjini sahip olmak istediklerine odaklamalısın olmak istemediklerine değil.Enerjini canlı tutmalısın çünkü,olumsuz endişe verici şeyleri düşünürsen enerji canlılığını kaybeder,unutma evren canlı olana hizmet eder.Kendi bel fıtığını düşünce gücüyle iyileştiren biri yazıyor bunları ve gerçekçi olan.İnanmadığı çalışmayan hiç bir şeyin içinde olmayan biri.Sahip olmak istediklerinizi yazadabilirsiniz,evrenle sözleşme yapmak gibi düşünün bunu.Bu yıl sahip olmak istediğin üç şeye niyet et yaz koy cüzdanına yada banyoda aynaya dolaba yapıştır her gün onu göreceksin ne kadar moralin bozukta olsa o yazdıkların sana moral olacak yeniden motivasyonunu yükseltecek bunu yap,amacın onlar senin.Evime gitmem lazım eşim aradı yemekkk diyor yazmam lazım söz verdim takipçilerime makarna yiyoruz dedim,adamda şaşırdı hımm uranüs düz harekete geçti hazır yaratıcılığım tavan bunu aktarmak istiyorum sizlere.Yazdığınız şeyler kısa net olsun ben tık tık derim bunlar için,eve sahibim,işe sahibim o yazıyı görünce duygularımla zenginleştiririm bunu hımmm secerek yaptığım beni mutlu eden hatta heyecanlandıran hatta o benim işte evet o işe sahibim derim,kendinden gazla çalışmayı öğrenmelisin. Teşekkür şükran minnettarlığı da unutmamalısın,şükretmek bak ben sahip olduklarımla mutluyum teşekkür bolluk bereket benim minnettarlık hak etmekle ilintilidir.Hatta dua etmekle teşekkür etmek aynı şeylerdir,iyilikler güzellikler için teşekkür edelim artsın çoğalarak bize gelsin.Bu arada ben hep şunu savunurum zora düşen daha çok dua ediyor,bunu yanlış kaçış bulurum,dua da ayette kuranda sensin.Zorluk aşman istenenlerle ilintilidir ve aşmak için mücadele gerektirir,dua ise koşulsuz onunla birleşmektir..Velhasıl iste besle büyüt yaşa.Seviyorum bizi.


Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel