TAŞ EV YATIRIMI

Izmir Kemalpaşa Taş Ev

Sehir yaşantısından bunalmış (özellikle İstanbuldan)  hemen hemen herkeste bahçeli  bir taş ev hayali vardır....Özellikle Egedeyse tadından yenmez...

Kemalpaşa'da işe başlar başlamaz diğer yandan piyasayı yoklamaya koyuldum ...Kafayı taktım alıcam bir kere...Kiraz bahçelerinden başlayıp hedef büyülterek 1850 m2 bahçe içinde 450 m2 natamam taş evde karar kıldım.

Torbalı yolunda bulunan bahçe bana cok deneyim kazandirdi...Elektrik direklerini kendim dikmek zorunda kaldım ( elektrik bizim girişe yeni gelmişti ) , suyu site girişinden kendimiz getirdik kanalizasyonu bile yola kadar biz götürdük...(kanal vardi şükür o da yeni yapılmış ..herkesin foseptiği vardı..)

2 donum bahçenin düzlenmesi için kepçe çok çalıştı hatta terastaki tuğla direk-kolona zarar da verdi...

M2 büyük olunca bahçenin düzenlenmesi taşların toplanması vs çok zaman alıyor.55 tane zetin ağacı ile 20 civarı meyve ağacı diktik...Sınırdaki limoni selvileri sayamıyorum bile...

Ev kaba olduğu için nesinden başlasam ..Çatıdan başladık , şapları, sıvaları, alçıları, seramikleri,tesisatları, dış cephe taşlarının (Unutmayalım Urla taşı ...:) eksiklerinin tamamlanması ve geri kalanın boyanması klozeti mufağı derken tam 2 yıl olmuş...

Sonuç:
1. İlk halini gören en az 200.000-300.000 masraf var diyordu ..millet bol keseden atmaya bayılıyor gayet makul bir rakama cıktı bence...

2.Bir daha tarlanın ortasında kaba inşaat mı??? Asla demiyeyim de düşünmüyorum...

3.Oturma raporu, elekrik, su , çatısı olmayan ev almayın....

4.Herkes yol üzeri ister..Torbalı yolu ve yol üzeri nadir parsellerden biri..ve yol cephesi ful ağaçlık...Ya burda da gürültü olmazmı falan demiyorlarmı......!!!!

5.Şu inşaat işlerini herkesin gözü yemiyor onu anladım...Kabayken satmaya karar verdik kelli felli insanlar alından kalkamam dedi...Herkes tuturmus o zor bu zor...

6.Dünya kadar masraf yapıp inşaatı bitirmişiz demezler mi bu ev su fiyattaydı ama geçen yıl diye??? O zaman gecen yıl alsaydınız geçen yılın fiyatıyla bitmiş halini almak isteyen gerzek tiplerde var tabii (yahu kardeşim ev şato olmuş  da nasıl olmuş sihirle mi??)

7.Ne zaman ki klozet lavabo mufak takıldı ...Biz mangal yapmaya başladık arkadaşlarımızı ağırladık millet sıra oldu evin onunde...Kapıdan kovalasam bacadan girecekler o derece yani..Ben alıcam kavgası...İç mimarını kapan geliyor...

8.Ben en başta inanmıştım hayal etmiştim çok güzel olacağını.. Yorulduk..Uğraştık..Satıldı..Kazandık..Tatlıya bağlandı..:))  Geride taş ev anısı...


Kaynak

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel