19 Kasım 2014 Çarşamba

Evlilik Üzerine...

Evlilik ilk ne zaman icat edildi bilmiyoruz. Büyük olasılıkla iyi niyetlerle çıkılmıştır yola. Mesela erkeğin parasal olarak daha güçlü olduğu zamanlarda boşanmanın kadını mağdur etmesini engellemek amaçlanmıştır belki de ilk akitte. Ancak daha sonra para aynı zamanda kadının ezilse de susmak zorunluluğu getiren tek taraflı bir güç aracına dönüşmemiş midir? Bu durum "çalışan ve para kazanarak ekonomik özgürlük ve ezici güç kadın" yaratmamış mıdır?

Belki de tek eşlilik böylece temiz ve saf enerjilerle birlikteliğin sürdürülmesi planlanmıştı ilk başta. Sonrasında eşlerden birinin, toplum önünde daha büyük güce sahip olanın bu konuyu "sana sadık olmam bile bir lütuf daha ne istiyorsun" şeklinde kullandığı ya da aldatan kadınsa erkeğin onu dımdızlak ortada bırakıp bir de çocuklarını da elinden alıp acı çektirerek bir diğerini yönetme aracına dönüşmemiş midir? Bu durum erkek egemen toplumun ilk dönemlerinde kadınlara ait olan fahişelik mesleğinde erkeklerin de etkinleşmesine, kadınların adeta erkekleşmesine yol açmamış mıdır?

Elbette başka bir sürü iyi niyetli amaçla planlanmış olsa da evlilik, zamanla beşeri tekamül yolu olan düalitenin dayatmasıyla mutlaka tam da asıl amacın zıddı bir yol ortaya çıkmamış mıdır?

Bütün bu olanlara rağmen evliliklerini sevgi ve saygıyla sürdürenler yok demiyorum. O insanların varlığı evliliği ille de kağıt üzerinde bir anlaşma halinde tutmak için gerekçe değildir. Kağıtlar ve yazılı anlaşmalar olmasa da yürekten yapılan akitler kalıcı olmuşlardır ve biz zaman alanı içinde akitlerin geçerli olmasını sağlayacak olan zaman bölgesine doğru doğru ilerliyoruz diyorum!


Uzun zamandan bu yana diğerine oranla güçlü olan tarafın daha az güçlü olan tarafı yüz üstü bırakmasını engellemek adına devam ettirilen nikah akdiyle evlilik sistemine sonsuz teşekkürler.

Ne yazık ki insan eliyle ortaya konmuş bütün sistemler gibi bu sistem de zaman içinde kendi açıklarını ortaya koymuş ve asıl amacın tam zıddı enerjilerin de sistem içinde etkili olmasını engelleyememiştir. Bütün bu güç çatşımaları bizlere bir şeyler öğretmiştir, hepsine sonsuz teşekkürler.

Güçlü olanın gücünü diğeri üzerinde bir tehdit unsuru olarak kullanmasını ilk başlatan insanı şimdi diğerlerinin bu tür davranışlarında görüyorum ve varlığını onurlandırıyorum. Onu hala zihnimde ve anılarımda aynen ilk günkü canlılığında ve üstüne eklenen sayısız hikayenin anıları, acı çemberleri ve duygusal kapanları ile birlikte taşıdığım için özür diliyorum. Verdiği bütün bilgilere teşekkür ediyorum, onu seviyorum.

Nikah akdi ile birlikteliği ve olası ayrılık sonrası geleceği garanti altına almaya % 100 EVET, nikah akdi ile birlikteliği ve olası ayrılık sonrası geleceği garanti altına almaya izinliyim ve BEN gönül bağlarının sürdürdüğü birlikteliklerin var OL'duğu bir dünyada yaşamayı seçiyorum 


Evlilik konusunu zorunlu hale getiren bana ve atalrımıza ait bütün deneyimleri, sabit fikirleri, inanç kalıplarını, mitsel ve arketipsel kalıntıları, gizli ve açık gündemleri, başından bu yana bütün temel ve ara programları görüyorum, varlıklarını onurlandııryorum, her birine yüreğimde ayrı ayrı birer yer veriyorum ve ölelrinde saygı ile eğiliyorum. Şimdi ve burada her birini tek tek İlahi Kaynak'tan gelen ve kalpten akan sevgi ve zihinden akan ışıkla yıkayarak yaratılmamış hale getirmeyi seçiyorum taa ki bu AN'dan başlayarak isteyen yazılı isteyen sözlü anlaşmalarla ama mutlaka kalpten geldiği için hayatlarını paylaşabilsinler.


kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel