21 Ekim 2014 Salı

Tencere Kapakları

2 hafta önce mutfakta yemek yaparken sıklıkla kullandığım tencerelerimden birisinin kapağı elimden düştü ve cam kapak tuzla buz oldu. Camları temizlerken kendi kendime tencere kapağını nereden bulabilirim diye sordum. Ancak soruma bir yanıt aramadım bile, çünkü şimdiye kadar tencere kapağının satıldığını hiç görmedim yada duymadım. Bu nedenle mutfağımı temizledim ve tenceremi atmaya kıyamadığım için belki başka bir tencerenin kapağı uyar diyerek kaldırdım.

Olayın üzerinden bir kaç gün geçmişti ve evimden çıkmış alışverişe gidiyordum. Her zaman kullandığım kestirme yol yerine sitenin arka kapısından çıkarak daha uzun yolu tercih ettim o gün. Bu şekilde biraz yürümüş ve hava almış olurum diye düşündüm. Yolda bir kaç adım attım ki yerde önümde tam 3 tane tencere kapağının durduğunu gördüm. Uzun yıllardır çekim yasasıyla çalışmama ve bugüne kadar bir çok isteğimi hayatıma çekmeme rağmen o an gerçek bir ŞOK yaşadım diyebilirim. Bu şokun ilk nedeni tencere kapağı bulabileceğime inanmama rağmen kapağı bulmuş olmamdı, ikincisi ise bu konuda hiç bir çalışma yapmamıştım. Yani hem inanmıyordum hem de üzerinde çalışmamıştım. Buna rağmen bu kadar özel bir deneyimi nasıl oluşturmuştum? Elime kapaklardan birisini aldım ve baktım, yeni bir kapaktı ve iyi bir markası vardı. Ancak evime alıp götürmeyi doğru bulmadım çünkü bu kapakları bir çocuk evden atmış olabilir ve sahibi aramaya çıkacaktır diye düşündüm. Şimdi belki de almalıydım diyorum ama o anda düşündüğüm çocuk atmıştır olasılığı üzerine almak doğru gelmedi bana.

İşin özünden ayrılmadan tekrar soruma dönmek istiyorum ne olmuştu da bu deneyimi, üstelik üzerinde hiç çalışmadan hayatıma çekmeyi başarmıştım. Yoksa pırıl pırıl 3 farklı boyda tencere kapağı bulmak günlük hayatta çok rastlanan bir şey olmadığına göre bu işte bir SIR olmalıydı ve bende bunun üzerinde düşündüm bir süre. Sonra anladım bu işin sırrını… Sizlere bunun nedenini anlatacağım ancak önce üzerinde biraz düşünmenizi istiyorum. Biraz fikir yürütün bakalım ne oldu da bir kaç gün içinde hayatıma ihtiyacım olan bir şeyi bu kadar kolay ve mucizevi bir şekilde çekmiştim.. Yarın bunun yanıtını yazacağım, şimdilik yanıtı aramayı size bırakıyorum.

Sevgilerimle

Berna Özcan Demir

Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel