29 Ekim 2014 Çarşamba

Tencere Kapakları – 2 –

Dün yazdığım tencere kapakları isimli yazıma ilgi gösteren ve yorum yapan herkese teşekkür ederek başlamak istiyorum yazımın ikinci kısmına. Yorumlarınızı beğeniyle  okudum ve bir çok yoruma tamamen katıldığımı da söylemek istiyorum. Ben kendi kişisel yorumumu yazacağım ancak şuna tüm kalbimle inanıyorum ki bir çok kişinin yorumu da en az benim yorumum kadar doğru ve geçerli..

Sizinle kendi düşüncemi paylaşmak istiyorum ve bu bakış açısını sizlerin de hayatınızda test ederek denemeler yapmanızı önereceğim. Yaptığım 3 tane şey bu harika sonucu elde etmeme yol açtı diye düşünüyorum.

1- Tencerenin kapağı kırılınca ilk anda bir üzüntü yaşadım ama hemen arkasından kendimi toparladım ve tencere için üzülmeye gerek olmadığını düşünerek zihinim olumlu bir noktaya çektim. Olumsuz duygular insanı bloke edeceği için böyle bir blokaja izin vermemiş oldum.

2- Bir soru sordum; Yeni bir tencere kapağını nereden bulabilirim? Karar vermek bir olasılık seçmektir ve bu da tüm enerjinizi o olasılığa akıtarak olasılığın gerçekleşme sürecini başlatır. Ancak bunu yaparken bir anlamda o olasılığın sizin inançlarınıza ve değerlerinize uygun yollarla gerçekleşmesini de seçersiniz. Örneğin o anda ” En kısa zamanda yeni bir tencere kapağı bulmayı seçiyorum” olumlamasını tekrar etmeye başlasaydım da kapağı bulacaktım ancak bu durumda kapağı bulmayı  ben seçtiğim için benim inançlarıma ve değerlerime en uygun yol olan bir mağazada bulma olasılığını gerçeklemeye başlayacaktım. Böyle bir mağazaya yolumun düşmesi, yada böyle bir mağaza yoksa birilerinin tencere kapağı satmaya başlaması ise zamana bağlı bir faktör olacaktı büyük ihtimalle. Nitekim bu kapağın Şişli’de bulunabileceğini
öğrendim ve buraya yolumun düşmesi için evrende bir tasarım gelişecek, bazı olaylar olacak ve bunun sonucunda bu mağazanın önünden geçecektim. Ya da bunun gibi benim değer ve inançlarıma uygun şekillerde süreç gelişecekti. Ancak bir soru sorarak kendimi tüm olasılıklara açtım ve süreç benim inançlarımdan, değerlerimden bağımsız bir hale geldi.
3- Tencereyi atmayarak akışa duyduğum güveni gösterdim. Ayrıca tencereyi atmamak bilinçaltımda da bu tencereyi kullanma kararlılığımı simgeliyordu.

Elbette bu konuda uzun yıllardır çalışmalar yapıyor olmam ve tüm ihtiyaçlarımın doğru zamanda, doğru şekilde karşılanacağı ile ilgili olumlamalarla çalışıyor olmamın da bu sonuçta etkisi olmuştur. Ancak ben bu deneyimin temelde 3 madde ile ilgili olduğunu düşünüyorum.

Ben bir süre bu konuda çalışmalar yapacağım. Nasıl mı?

1- Ya olayı olduğu gibi kabul et, herhangi bir duygu bağlama , nötr davran yada tamamen olumlu ol.
2- Sınırsız yanıtları olan bir soru sor
3- Akışa güven ve serbest bırak.

Bu çalışmada ilk madde bazılarınız için zor olabilir ancak zamanla zihninizi bu konuda eğiteceğinize inanıyorum. Zaten olumlamalarla çalışanlar için ilk adım çok daha kolay olacaktır. Nötr kalmakta zorlanıyorsanız önerim elinizden geldiği kadar zihninizi olumlu duruma odaklayın. Önemli olan olumsuz düşüncelerden ve duygulardan kaçınmanız olacaktır. Sorunuzu sorarken sınırlayıcı sorular sormayın. Tencere kapağını hangi mağazadan alabilirim sınırlayıcı bir sorudur, tencere kapağını nereden bulabilirim sınırsız olasılıkları barındıran bir sorudur. Nereden borç bulabilirim sınırlayıcı bir sorudur, para bana en kolay nasıl gelir sınırsız olasılıkları olan bir sorudur. Amacınız yeni bir ev almaksa ve bunun için evinizi satacaksanız sorunuz evimi nasıl satarım değil, yeni bir ev sahibi olmam için en iyi yol nedir olmalıdır. Soru kısmına çok dikkat edin, yanlış bir bu teknikte başarısızlık getirir. Üçüncü adım ise serbest bırakmak, üzerinde düşünmemek ve sürece güvenmek. Bu aşama biraz daha zor olabilir ancak size önerim aciliyeti olan konularda bu tekniği uygulamamanız yönünde olacaktır. Örneğine yarın kiranızı ödeyecek paranız yoksa üzerinde düşünmeden durmanız çok kolay değildir. Ancak iyi bir tatile ihtiyacınız varsa olumlu bir zihin durumuna geçip, harika bir tatili nasıl yapabilirim diye kendinize sorup serbest bırakmanız çok daha kolay olacaktır.

Son olarak gerçekten istemediğiniz şeylerde bu teknik çalışmaz diye düşünüyorum. Ama yine de deneyip sonuç alanlar olursa bana da yazsın

Yaşadığım bu güzel deneyimi ve çıkarttığım sonuçları sevgiyle sizlerle de paylaştım. Faydalı olmasını ve ihtiyacı olan herkesin bu bilgilere ulaşmasını seçiyorum.

Sevgilerimle.

Berna Özcan Demir

Alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel