28 Haziran 2014 Cumartesi

TÜM BURÇLARIN YENİYIL OLUMLAMASI

TÜM BURÇLARIN YENİYIL OLUMLAMASI
Aşağıda yazacağım olumlama cümlelerini okumadan önce birkaç derin nefes alıp veriyoruz arkadaşlar.Alırken ”aldığım her nefesle iyilikler bana akıyor”verirken ”verdiğim her nefesle negatiflerden kurtuluyorum”..
KOÇ : Şimdiki zamanda Kendi hayatımın sorumluluğunu sevgiyle alıyorum.Sevdiğim bir işe sahibim.Heyecanlı ve neşeliyim.Bu yıl benim kariyer yılım-tüm alkışları hak ediyorum çünküüü kendime İNANIYORUM..
BOĞA : Şimdiki zamanda evrenin bolluk bereketinin içime akmasına izin veriyorum.Hayatıma beni mutlu eden olayların ve insanların girmesine izin veriyorum.Bu yıl benim yılım çünküüü kendimi SEVİYORUM..
İKİZLER : Şimdiki zamanda kendimi gerçekleştirmeyi seçiyorum.Heyecan ve coşkuluyum.Hayallerimin peşinden koşuyorum,işimi keyifle mutlulukla yapıyorum.Yeniyıl benim yılım çünküü kendimi ÖNEMSİYORUM..
YENGEÇ : Şimdiki zamanda teşekkür ediyorum hayata ve evrene,bana verdiği her şey için şükrediyorum.Yeni yıl benim yılım çünküü CESURUM..
ASLAN : Şimdiki zamanda kendimi ilahi aşkın kollarına bırakıyorum.Mucizelere inanıyorum.Rabbimin eli üzerimde seviyor seviliyorum.Bolluk bereket içindeyim,şükürler olsun.Bu yıl benim yılım çünküüü GÜZELLİKLERİ GÖRÜYORUM..
BAŞAK : Şimdiki zamanda çözüm olmayı seçiyorum.Ya-fettah , ya fettah ,ya fettah hayır ve güzellik kapılarının açılmasına niyet ediyorum,hayatımın her alanına bolluk ve bereketin akmasına izin beriyorum.Bu yıl benim yılım çünküü HİZMET ETMEYİ BİLİYORUM..
TERAZİ : Şimdiki zamanda kendimi olduğum gibi kabul ediyorum.Ya rezzak ,ya rezzak,ya rezzak maddi manevi rızık kapılarının açılmasını niyet ediyorum.Bu yıl benim yılım çünküüü ADALETLİYİM..
AKREP : Şimdiki zamanda kendi gücüme inanıyorum.(sevgili öğretmenim satürne tşk ediyorum-bana öğrettiği her şey için ona minettarım:).Hayatımın tüm sorumluluğunu alıyorum.İşimi seviyorum. Bu yıl benim yılım çünküüü sadece ben nasıl mutlu olacağımı BİLİYORUM..
YAY : Şimdiki zamanda evrenin tüm güzelliklerinin içime akmasına hayatımın her alanını sarmasına izin veriyorum.Öğrenmekten ve öğretmekten keyif alıyorum.Bu yıl benim yılım çünküüü BEN İYİLİĞİN MİMARIYIM..
OĞLAK : Şimdiki zamanda hayata esniyorum.Evrenin güzelliklerinin içime akmasına izin veriyorum.O muhteşem ahengin içinde sevgiyle yol almayı seçiyorum.Bu yıl benim yılım çünküü KENDİMİ SEVİYORUM..
KOVA : Şimdiki zamanda yeniye yer açıyorum.Hayatıma beni mutlu eden olayların ve insanların girmesine izin veriyorum.Bu yıl benim yılım çünküü BEN YARATIYORUM..
BALIK : Şimdiki zamanda tutkularımın hayallerimin peşinden koşuyorum.İstediğim her şey tüm güzelliyle beni bekliyor hımm bunu çok güçlü hissediyorum.Bu yıl benim yılım çünküüü BÜTÜNE HİZMET EDİYORUM..
2014 YILININ TÜM DÜNYA VE ÜLKEMİZE SEVGİ VE BARIŞ GETİRMESİNİ DİLİYORUM.SEVGİLERİMLE.YASEMİN KAPLAN


Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel