11 Mart 2014 Salı

Bilinçaltının Gücü-3- Joseph Murpy

  Bilinçaltının Gücü Kitabında dikkatimi çeken olumlamaları paylaşmak istedim.
Olumlamalar fikir vermesi açısından faydalı olacağını düşünüyorum.
Önemli olanın kendi bilinçaltınızı ikna edecek size özel olumlama olduğunu unutmayın.
Bugünden itibaren, hafızam her açıdan gelişiyor. Her an, her yerde bilmem gereken her şeyi hatırlayacağım. Aldığım etkiler net ve kesin olacak. Bunları kendiliğimden kolayca aklımda tutacağım. Hatırlamak istediğim her şey, zihnimde doğru biçimde kendini gösterecek. Her gün hızla gelişiyorum. Çok yakında hafızam eskisinden daha iyi olacak.





Kötü Ruh Halinin Üstesinden Gelme telkini;Bugünden itibaren, daha keyifli olacağım. Neşe, mutluluk ve keyif zihnimin normal halleri olacak. Her gün daha sevimli ve anlayışlı oluyorum. Çevremdekilerin neşe ve iyi niyet merkezi olacağım, kendi iyi duygularımı ve keyfimi onlara da bulaştıracağım. Bu mutlu, keyifli, neşeli ruh hali benim normal zihinsel durumum olacak. Minnettarım. Hayatınızın istediğiniz şekilde şekillendirme telkini;Sonsuz zekâ her alanda bana öncülük ediyor ve beni yönlendiriyor. Sağlığım mükemmel; Uyum yasası zihnimde ve bedenimde faaliyet gösteriyor. Güzellik, sevgi, huzur ve bolluğa sahibim. Doğru eylem ve ilahi düzen prensipleri bütün hayatımı yönetiyor. Büyük terimin temelinde hayatın ezeli ve ebedi gerçeklerinin olduğunu biliyorum. Bilinçaltımın, bilincimin düşünme biçiminin doğasına göre tepki verdiğini biliyor, hissediyor ve inanıyorum.  Arzuları Gerçekleştirmek ve Hayal Kırıklığının Üstesinden Gelmek telkini;Bana bu arzuyu veren sınırsız zekâ beni yönlendiriyor ve arzumu gerçekleştirmem için kusursuz bir plan sunuyor. Bilinçaltımın derin bilgeliğinin tepki verdiğini ve içimde hissettiğim ve istediğim şeyin dışa vurulduğunu biliyorum. Bir denge ve ılımlılık var. Bilinçaltım cevabı biliyor. Şu anda bana tepki veriyor. Teşekkür ediyorum. Çünkü bilinçaltımın sınırsız zekâsının her şeyi bildiğini ve şimdi benim için mükemmel çözümü sunduğunu biliyorum. Gerçek inancım, bilinçaltımın görkemini ve muhteşemliğini ortaya çıkartıyor. Bu da beni çok mutlu ediyor. Sağlığı Elde Etme/İyileşme Telkini;Bedenim ve bütün organlarım, bilinçaltımdaki sınırsız zekâ tarafından yaratıldı. O beni nasıl iyileştireceğini biliyor. Onun bilgeliği bütün organlarımı, dokularımı, kaslarımı ve kemiklerimi şekillendirdi. İçimdeki bu sınırsız iyileştirici güç varlığımın her hücresini dönüştürüyor, beni eksiksiz ve kusursuz kılıyor. Şu anda gerçekleştiğini bildiğim iyileşme için teşekkürlerimi sunuyorum. İçimdeki yaratıcı zekâ harikalar sunuyor. Her hücre, sinir, her doku ve her organ şu anda iyi, saf mükemmel bir hale geliyor. Bütün vücudum sağlığa ve uyuma kavuşacak şekilde onarılıp canlanıyor. Yüce varlığın kusursuzluğu şu anda benim içimde ifade buluyor. Mükemmel sağlık fikri şu anda bilinçaltımı dolduruyor. Bana biçilen imaj, kusursuz bir imaj. Bilinçaltım, yüce varlığın zihnindeki mükemmel imajla uyum içinde bedenimi yeniden yaratıyor. Parayı seviyorum. Onu bilgece, yapıcı adil bir şekilde kullanıyorum. Para hayatımda sürekli dolaşıyor. Onu keyifle serbest bırakıyorum ve bana harika bir biçimde artarak geri dönüyor. Bu çok çok güzel. Para bana bol bol, bir çığ gibi büyüyerek geliyor. Parayı sadece iyi nedenler içi kullanıyorum. İyi durumda olduğum ve zihnimin zenginliği olarak gördüğüm için şükran duyuyorum.Ben, bilinçaltımın sınırsız zenginliklerine sahibim. Zengin, mutlu ve başarılı olmak benim hakkım. Para bana özgürce, bol bol ve durmadan akıyor. Gerçek değerimin sonuna kadar bilincindeyim. Yeteneklerimi özgürce kullanıyorum ve maddi açıdan harika bir biçimde ihya oluyorum. Bu harika. Bilinçaltımın, hafızamın deposu olduğunu fark ediyorum. Okuduğum ve öğretmenlerimden duyduğum her şeyi saklıyor. Kullanmayı tercih etmem halinde, harika bir hafızam var. Bilinçaltımın sınırsız gücü, yazılı ve sözlü sınavlarda bilme gereken her şeyi bana sunuyor. Öğretmenlerime ve arkadaşlarıma sevgi ve iyi niyetle yaklaşıyorum. Onlar için başarı ve iyilikler diliyorum. Sınırsız zekâ beni bu evi isteyen ve parası yeten alıcıya çekiyor. Alıcı bana hiç hata yapmayan bilinçaltımın zekâsı tarafından gönderiyor. Bu alıcı başka evlere de bakabilir ama istediği ve alacağı tek ev benimki. Çünkü içindeki sınırsız zekâ tarafından yönlendiriliyor. Alıcının doğru, zamanlamanın doğru ve fiyatın doğru olduğunu biliyorum. Bununla ilgi her şey doğru. Bilinçaltımın derin dalgaları şu anda faaliyette ve ikimizi ilahi düzende bir araya getiriyor. Bunun böyle olduğunu biliyorum. Doğru Karar Cevap Arama Telkini;İçimdeki sınırsız zekâ her şeyi bilir. Doğru karar bana ilahi düzende gösterilir. Cevabı geldiği anda tanıyacağım.Ayak parmaklarım gevşiyor, ayak bileklerim gevşiyor, karın kaslarım gevşiyor, kalbim ve ciğerlerim gevşiyor, ellerim ve kollarım gevşiyor, boynum gevşiyor, beynim gevşiyor, yüzüm gevşiyor, gözlerim gevşiyor, bütün zihnim ve bedenim gevşiyor. Herkesi tamamen ve özgürce affediyorum. Onlar için uyum ve huzur diliyorum. Ben huzurluyum, dengeliyim, sakin ve soğukkanlıyım. Güvenlik ve huzur içindeyim. İçimdeki ilahi varlığı hissederken, üzerime bir durgunluk çöküyor, bir sükûnet tüm varlığımı sakinleştiriyor. Hayatı fark etmenin ve sevginin beni iyileştirdiğini biliyorum. Kendimi sevgiyle anıyorum ve iyi niyetle dopdolu olarak uykuya dalıyorum. Bütün gece boyunca huzurumu koruyorum. Sabahleyin hayat ve sevgiyle dolu olacağım. Etrafımı bir sevgi çemberi kuşatacak. Sen benimle birlikte olduğun için kötülüklerden korkmayacağım. Huzurla uyuyorum, keyifle uyanıyorum. İdeal Kocayı Kendine Çekme Telkini;Şu anda dürüst, samimi, sadık inançlı, huzurlu, mutlu ve varlıklı bir adamı kendine hayatıma çekiyorum. Hayran olduğum bu özellikler bilinçaltımın derinliklerine yerleşiyor. Bu özellikler üzerinde durdukça, bunlar bir parçam haline geliyor ve bilinçaltım tarafından benimseniyor.Karşı konulmaz bir çekim yasası olduğunu ve bilinçaltı inancıma bağlı olarak bir erkeği kendime çektiğimi biliyorum. Doğru olduğuna inandığımı kendime çekiyorum. Onun huzuruna ve mutluluğuna katkıda bulunabileceğimi biliyorum. O benim ideallerimi seviyor, bende onun ideallerini seviyorum. O bana yaslanmak istemiyor, bende ona yaslanmak istemiyorum. Aramızda karşılıklı sevgi, saygı ve hoşgörü var.Zihnimde, beraber olmak istediğim türden bir adamı yaratıyorum. Kocam olmasını istediğim adam güçlü, sevgi dolu, başarılı, dürüst, sadık ve inançlı. Bende aşkı ve mutluluğu buluyor. Onun götürdüğü yere gitmeyi seviyorum.Ben istediğimi biliyorum, bende onu istiyorum. Ben dürüstüm samimiyim, sevgi dolu ve kibarım. Ona verebileceğim harika armağanlar var. Bunlar iyi niyet, keyifli bir yürek ve sağlıklı bir beden. O da bana aynı şeyleri sunuyor. Bu karşılıklı. Veriyorum ve alıyorum. İlahi zekâ bu adamın nerede olduğunu biliyor. Bilinçaltımın derin bilgeliği kendi yöntemiyle şu anda ikimizi bir araya getiriyor. Bir birimizi hemen tanıyoruz. Bu isteği nasıl hayata geçirileceğini bilen bilinçaltıma iletiyorum. Mükemmel cevap için teşekkürlerimi sunuyorum. İdeal Kadını Kendine Çekme Telkini;Şu anda benimle tam bir uyum içinde olan doğru kadını kendime çekiyorum. Bu sipirütiel bir birleşme; çünkü mükemmel bir biçimde uyuştuğum kişinin karakterinde kendini gösteren ilahi bir sevgi. Bu kadına sevgi, ışık, huzur ve keyif verebileceğimi biliyorum. Bu kadının hayatını dolu dolu, eksiksiz harika kılabileceğimi hissediyorum ve buna inanıyorum.Onun şu özellik ve sıfatlara sahip olmasını talep ediyorum; manevi değerlere sahip, sadık inançlı ve dürüst. Uyumlu, huzurlu ve mutlu. Birbirimizi karşı konulmaz biçimde çekiyoruz. Sadece sevgiye doğruluğa ve güzelliğe ait olanlar benim hayatıma girebilir. Şu anda ideal eşimi kabul ediyorum.İlahi düzen bugün ve her gün hayatımın kontrolünü eline alıyor. Bugün her şey benim iyiliğim için çalışıyor. Bu benim için yeni ve harika bir gün. Bir daha asla böyle bir gün olmayacak. Bütün gün ilahi olarak yönlendiriyorum ve yaptığım her şey bana refah getirecek. İlahi sevgi beni çevreliyor, sarıyor. Huzur içerisinde ilerliyorum. Ne zaman dikkatim iyi ve yapıcı olandan uzaklaşsa, hemen ona güzel ve iyi olan üzerinde yoğunlaşmaya çağırıyorum. Ben beni zenginleştirecek şeyleri kendime çeken manevi ve zihinsel mıknatısım. Bugün üstlendiğim her şeyde harikalar yaratacağım. Bütün gün kesinlikle çok mutlu olacağım. Bugün mutluluğu tercih ediyorum. Bugün başarıyı tercih ediyorum. Bugün doğru eylemi tercih ediyorum. Bugün sevgiyi ve iyi niyeti tercih ediyorum. Bugün huzuru tercih ediyorum.Şirketimizde çalışan herkes dürüst samimi, işbirliğine yatkın ve bize karşı iyi niyetle dolu. Bu şirketin büyüme, zenginlik ve refah zincirinin zihinsel ve manevi birer halkası onlar. Tüm iş arkadaşlarıma karşı düşüncelerimde ve hareketlerimde sevgi, huzur ve iyi niyet var. Şirketimizin yöneticisi bütün görevlerinde ilahi olarak yönlendiriyorlar. İşle ilgili bütün faaliyetlerimizde ve birbirimizle ilişkilerimizde sadece doğru eylem var.  Huzur, sevgi ve iyi niyet elçilerini benden önce ofisime gönderiyorum. Ben de dahil olmak üzere şirketteki herkesin yüreğinde ve zihninde huzur ve uyum var. Her yeni güne inançla ve güvenle başlıyorum. Sevgiyle, sessizce ve huzur içinde düşünüyor, konuşuyor ve davranıyorum. Beni eleştiren ve hakkımda dedikodu yapan herkese sevgi, huzur, hoşgörü ve kibarlık gösteriyorum. Düşüncelerimi herkese karşı huzura, uyuma ve iyi niyete yönlendiriyorum. Ne zaman olumsuz tepki gösterecek olsam, kendime şöyle diyorum;” Kendi içimde uyum sağlık ve huzur prensibinden hareketle düşünüyor, konuşuyor ve davranıyorum.” Yaratıcı zeka her alanda beni yönetiyor; bana öncülük ediyor. ******************************Herhangi bir insana, yere ya da şeye beni sinirlendirme ya da rahatsız etme gücünü vermeyi reddediyorum. Patronum/ için sağlık, başarı, zihinsel huzur ve mutluluk diliyorum. Ona içtenlikle iyilik diliyorum ve kendisinin her konuda ilahi olarak yönlendirildiğini biliyorum. ………………….. yı tamamen affediyorum ve onu zihinsel ve manevi olarak azat ediyorum. Söz konusu meseleyle ilgili her şeyi affediyorum. Ben özgürüm, o da özgür. Bu şahne bir duygu.Bu benim genel af günüm. Beni incitmiş olan herkesi ve her şeyi azat ediyorum. Her biri için sağlık, mutluluk, huzur ve hayatın nimetlerini diliyorum. Bunu özgürce, keyifle ve sevgiyle yapıyorum. Ne zaman beni incitmiş olan kişi ve ya kişileri düşünsem “Sizi azat ettim. Hayatın bütün iyilikleri sizinle olsun.” Diyorum. Ben özgürüm, onlarda özgür bu harika.Size, sizi kandıran, aldatan ya da dolandıran bir hakkında harika bir şey söylediğimi hayal edin. Eğer o kişi hakkında iyi haberleri duyduğunuzda içiniz cız ediyorsa, nefretin kökleri hala bilinçaltınızda sizi harap etmeye devam ediyor demektir.Eğer birisini gerçekten affettiyseniz, örneğin bir yıl önceki diş çektirdiyseniz, diş çekim olayını hatırlar ancak ağrısını şu anda hissetmediğiniz gibi, olayı hatırlarsınız ama acısını ya da etkisini hissetmezsiniz.  Ticarette İşleri yoluna koyma Telkini,Hiçbir engel, zorluk ve erteleme tanımayan bilinçaltımın sınırsız zekâsıyla bütünleştiğini fark ediyorum. En iyinin keyifli beklentisi içerisinde yaşıyorum. Derin zihnim düşüncelerime karşılık veriyor. Bilinçaltımın sınırsız gücünün engellenmeyeceğini biliyorum. Sınırsız zeka her zaman başladığı şeyi başarı ile bitiriyor. Yaratıcı bilgelik içimde çalışarak bütün planlarımı ve amaçlarımı tamamlıyor. Başladığım her şeyi başarılı bir sonuca ulaştırıyorum. Hayattaki en büyük amacım harika hizmet vermek, temasta olduğum herkes sunduklarım sayesinde iyilik buluyor. Bütün çalışmalarım ilahi düzende sonuç buluyor. Zihnim huzur ve dengeyle dolu,:İçimde sükunete sahip sınırsız zeka var. Geçmişe bugüne ya da geleceğe dair hiçbir şeyden korkmuyorum. Bilinçaltımın sınırsız zekâsı beni her anlamda yönlendiriyor; bana öncülük ediyor, bana yol gösteriyor. Şimdi her durumu, inançla, dengeyle sükûnetle ve güvenle karşılıyorum. Alışkanlığımdan tamamen kurtuldum. Zihnim iç huzurla, özgürlükle ve keyifle dolu. Kendimi affediyorum, sonra başkalarınca affediliyorum. Zihnimde huzur, ayıklık ve güven hakim.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel