19 Şubat 2014 Çarşamba

Süper Star Demode Olmamanın Sırrını Açıkladı!

A A A

Süper Star Ajda Pekkan, hiç demode olmamanın sırrını paylaştı. Mümin Sekman’ın “Her Şey Seninle Başlar” kitabından yaptığı bir alıntı ile şöhretli insanlara iltimas geçilmediğini anlatan Süper Star, zirvede yaşadıklarını tüm samimiyetiyle kelimelere döktü. İşte Süper Star’ın her daim zirvede kalma tüyoları…

***

Hemen her röportajımda, söz döner dolaşır şöhrete gelir.

Bugüne kadar defalarca anlattım şöhretle ilişkimi.

İçimde iki kadın var dedim. Biri Ajda Pekkan, diğeri Ajda.

Ben başardım ikisini birbirinden ayrı tutmayı.

Karıştırsaydım eğer başka türlü olurdu durum.

Karışırdım belki de…

Söz niye şöhretten açıldı derseniz; Mümin Sekman’ın Her Şey Seninle Başlar kitabında bir bölüm dikkatimi çekti, paylaşmak istedim.
“Başarmak düz bir vadiden çıkıp, engebeli yamaçlardan geçip zirveye

bayrak dikmektir” diyor kitapta. Ve şöyle devam ediyor: ”Gözünüzü zirveye diker, yönünüzü vadideyken seçer, yolunuzu yamaçta
bulursunuz.

Yükseldikçe gördüğünüz manzara genişler.

Arada bir durur, başladığınız yere bakarsınız.

Kendi yolunu seçenlerin kaderidir.

Yükselmek için yüzünüzü zirveye çevirdiğinizde, vadidekilerden bazıları onlara sırtınızı döndüğünüz için size kızar.

Yükseldikçe iklim sertleşir, psikolojik sıcaklık düşer…

Bazen çıktığınız zirve daha büyük zirveleri görmenizi sağlar.

Vadideyken dağ sandığınız yer tepe çıkar.

Şaşkın bir halde, ‘Hepsi bu muymuş’ dersiniz içinizden.

Zirveye çıkmak yarışmaktır. Her gün farklı şekillerde unvan maçına çıkmaktır.”

Yukarıdaki satırlar çok hoşuma gitti.

Zaman zaman stüdyolarda ya da başka ortamlarda müzik dünyasına girmek  isteyen gençlerle karşılaşıyorum.

Evet, çoğu müzik yapmak, şarkı söylemek istiyor ama galiba en çok da şöhret olmak istiyor.

Şöhret olmak kolay değil.

Yukarıda anlatıldığı gibi, her gün yeni bir eforla bir maça çıkıyorsunuz.

Disiplinli olmalısınız, çalışmalısınız, hem de çok çalışmalısınız…

Kendimi ‘şöhret’ kelimesinden yine ayrı tutarak söylüyorum; çok çalışmak, evet en önemlisi bu galiba. Hem de sızlanmadan.

Salı günü gece yarısına kadar dışarılardaydım, bir sürü toplantı, görüşme, provalar ve bir röportaj…

Gece 2-3 saatlik bir uykudan sonra sabah 6'da bu kez klip çekimi için düştük yollara…

24 saat sürdü… Sonra biraz uyku ve yine yapılacak işler listesi…

Toplantılar, evle ilgili işler…

Liste yapsam uzayıp gider.

Ama hepsinin yapılması gerekiyor ve benim yapmam gerekiyor.

Yani şöhretsiniz diye size iltimas geçilmiyor.

Diyorlar ki; nasıl bu tempoyu kaldırıyorsunuz, yorulmuyor musunuz?

Evet, yorulabilirim. Ama mutluyum.

Çünkü sevdiğim bir işi yapıyorum.

Her şöhretli insan aslında kendi işinin işçisidir.

Hem de ağır işçisi.

*Annem öldüğünde ben de sahnedeydim
*
Madem imrenilen (!) şöhretten başladık, oradan devam edelim.
Bir süredir ev taşıma işleriyle meşgulüm.

Yani yeni şarkı, klip heyecanı ve koşturmacası yaşarken, nelerle uğraşıyorum bir bilseniz.

Klip çekiminden döndüm, evin içi usta dolu. İş beklemiyor.

Elektrik tesisatından tutun da, televizyonun kanallarının ayarlanmasına kadar kalem kalem iş var yapılacak.

Bir usta diyor ki; “İş yarın biter.”

Ama bitmiyor. Çünkü mutlaka bir yerde bir aksaklık çıkıyor.

“Şu saatte geleceğim” diyor ama gelmiyor. Bugünün işi yarına kalıyor.

Ve ben bu curcunanın ortasında; Ajda Pekkan kimliğini unutmuş (nerede o klipte tüyler içinde uçuşan kadın?) vaziyette, işleri sıraya koymaya, bitirmeye çalışıyorum….

Kaynak: Hürriyet

Gelen Aramalar: ilginç başarı hikayeleri olan kişiler,annem öldüğünde sahnedeydim ajda,kuantum kişisel gelişim Tags: ajda pekkan, annem, başarmak, çalışma, çalışmak, Her Şey Seninle Başlar, ilişki, insan, insanlar, kadın, manset, müzik, psikoloji, süper star, televizyon, uyku, uzay, zaman

Category: Geliştiren Yazılar, Kişisel Gelişim


Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel