10 Ocak 2013 Perşembe

27 Eylül Perşembe günü Tezahür çalışması


Perşembe günü Tezahür çalışmasının konusu: ŞANS Enerjisini yükseltmek.




Perşembe akşamı saat 23:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli.





Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, özellikle de o anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım.. Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun ŞANS ENERJİSİni yükseltme çalışmasına tüm sevgimle katılmaya.
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..
Her gün daha da şanslı olmaya ve şansımı daha fazla fark etmeye hemen şimdi niyet ediyorum.  Şansımın çok artmasını ve bana şans enerjisinin bol bol gelmesini seçiyorum.  Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
ŞANS enerjisini yükseltmek Niyetiyle yaptığımız bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini sevgiyle kabul ediyorum" Niyetim hemen şimdi gerçekleşmeye başladı ve bunun için Allaha şükrediyorum!"
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!Okunacak Esma : "Eş Şekur"  526 defa
Ve bir hafta süresince yapabileceğimiz Olumlamamız:

{noktalı kısımda adımızı söylüyoruz} Ben her zaman doğru yerde ve doğru zaman içinde bulunuyorum.
Ben ....... benim için en iyinin olmasını düşünürüm ve şimdi elde ediyorum.
Ben her zaman her şeyin benim en yüce hayrıma olanını alırım.
Bana her şey iyilikle, kolayca ve çaba sarfetmeden gelir
Bana yaşamın, benim için en iyi olanı vereceğini düşünürüm.
Ben en iyiyi hak ediyorum ve iyilik ŞİMDİ bana geliyor.
Bu verimli evrende hepimize yetecek kadar bolluk ve bereket var.
Ben, ...... şimdi benim için en büyük isteklerimin gerçekleşeceğini düşünüyorum
Ben, şans ve kısmetin yaşantımın her anında benimle olacağını düşünüyorum
Ben, Allahın yarattığı bolluk ve bereketine kabule açığım.
Ben sadece benim için en iyi olanı gözümün önüne getiririm.
Ben, benim için en hayırlı olanı şimdi görüyorum
kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel