17 Aralık 2012 Pazartesi

Depresyonda Tanı ve Bilişsel Davranışçı Psikoterapi Eğitimi, Ankara

Fenomen Psikoloji ve PİES (Psikoterapi İnteraktif Eğitim Seminerleri) İşbirliği

İle

DEPRESYONDA TANI VE BİLİŞSEL DAVRANIŞÇI PSİKOTERAPİ EĞİTİMİ, ANKARA


Prof. Dr. Selçuk ASLAN

Eğitim Programı

Bilişsel Davranışçı Terapide Temel Kavramlar (1 saat)Depresyonun DSM Tanısı ve Klinik Özellikler -Biyolojik ve psikososyal nedenler ve kuramlar (1 saat)Depresyonda kullanılan tanı ve izleme ölçekleri- Depresif Belirti Envanteri ile olgu örneği (1 saat video ve uygulama)Depresyonlu bir olgunun Bilişsel Davranışçı Psikoterapisinin planlanması ve olgu formulasyonuDavranışçı ve Bilişsel terapide müdahale yöntemleri (1 saat)Depresyonda Bilişsel Davranışçı Psikoterapi (BDT) ilkeleri (1 saat)Olgu örneği ve BDT uygulama süreci (1 saat)

Eğitim Tarihi: 30 Eylül  2012 Pazar Günü

Eğitimin Süresi: 09:30 – 17:30 ( 7 saat )

Eğitimin Düzenleneceği Yer : Fenomen Psikolojik Danışmanlık ve Eğitim Merkezi Uğur Mumcu Caddesi No: 85/6 Çankaya Ankara

Eğitime Kimler Katılabilir?

Ruh sağlığı hizmeti sunan profesyoneller: psikiyatrist, psikolog, psikolojik danışman, ve bu alanlarda eğitimine devam eden lisans 4. Sınıf öğrencileri katılabilir.

Eğitim Sonunda Verilecek Belge: Eğitim sonunda kurum onaylı Katılım Sertifikası verilecektir.

Kontenjan:Katılımlar kontenjanla sınırlı tutulacaktır.

Eğitim Ücreti:

Genel Katılım Ücreti: 230 TL + (KDV)  Toplam 271 TL

Öğrenciler İçin: 200 TL + (KDV) Toplam 236 TL

Kayıt: Eğitime kesin kayıt yaptırmak isteyenlerin en geç 28 Eylül 2012 Cuma gününe kadar eğitim ücretini aşağıdaki hesap numarasına yatırmaları gerekmektedir.

Lütfen ödeme yaparken açıklama kısmına Adınız Soyadınız ve  “Deprestonbdt  yazınız. Eğitim ücretini yatırmadan önce lütfen ararayarak kontenjan durumu hakkında bilgi alınız.


Eğitimci  Prof. . Dr. Selçuk ASLAN Kimdir?

Bilişsel Davranışçı Terapi alanında psikoterapi ve klinik çalışmalarını sürdürmektedir.

2010 yılından beri “Academy of Cognitive Therapy” üyesidir.

1969’yılında doğdu, Tıp eğitimini Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesinde 1993 yılında, psikiyatri uzmanlık eğitimini aynı fakültenin psikiyatri bölümünde 1999 yılı sonunda tamamlamıştır. 2000 yılında Gazi Üniversitesi, Psikiyatri Bölümü’nde Öğretim Görevlisi olarak çalışmaya başladı. 2006 yılı sonunda Doçent ünvanı almıştır.2012 yılında Profosör ünavnını alan ASLAN  aynı bölümde öğretim üyeliği görevini sürdürmektedir. Evli ve bir çocuğu var.

İlgi Alanları

Bilişsel Davranışçı Psikoterapi uygulamaları: (Panik bozukluğu, depresyon, obsesif kompulsif bozukluk, sağlık kaygısı tedavisi v.d.)Uykusuzluk ve diğer uyku bozuklukları,Grup psikoterapileri uygulamalarıPsikofarmakoloji: Antipsikotikler, antidepresanlar, hipnotik ilaçlar, psikiyatride akılcı ilaç tedavisi uygulamaları.

 Bilimsel Kuruluşlara Üyelikleri :

Türk Psikiyatri Derneği Kurucu Üyesi 1995-Psikiyatri Asistanları ve Uzmanları Derneği, Yönetim Kurulu üyeliği (1995-1999)Türk Uyku Araştırmaları Derneği üyesi 2004-Uyku Derneği Üyesi ve Psikiyatri Çalışma Birimi Sorumlusu 2006-Kognitif Davranışçı Terapi Derneği, Yönetim Kurulu üyeliği 2005-Ankara Çağdaş Psikoanalitik Psikoterapiler Dernegi Kurucu Üyesi. 2006-Bu Yazıyı Beğendiyseniz,Arkadaşlarınızla Paylaşabilirsiniz !

kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel