29 Kasım 2012 Perşembe

Perşembe gününün Tezahür çalışması

Merhaba,

Çoook fazla sayıda sağlık sorunu ile ilgili mail-mesaj aldım.. Her şeyin başı sağlık diyerek ilk çalışmaya sağlık sorunu olan arkadaşlarımıza şifa+dua enerjisi göndermek için bu niyet ile çalışmaya başlayalım diyorum. 

Şöyle bir niyet yapabiliriz.






Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..
Bu niyet çalışmasının üyelerinin {fiziksel, ruhsal ve bedensel olarak tamamen sağlıklı, olmalarını ve kendilerini çok iyi, güçlü, huzurlu,} mutlu hissetmelerini diliyorum.. 
Niyet Çalışmasında yer alan her bir gönül dostumun tamamen güvende olmasına ve bütünüyle korunmasına niyet ediyorum. 
Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla güzellikle gerçekleşmesini sevgiyle kabul ediyorum" 
Amin!

Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.


Sonrasında:
Okuyacağımız esmalar "Hayy, Allah, Cami" 3lü kombin şeklinde okuyacağız. 198 defa.


Ve daha sonra bir hafta boyunca yani bir daha ki Perşembeye kadar Aklımıza geldiği her an da "Allah" ismini zikredeceğiz. Okurken yatarken yürürken farketmez sayı yok aklınıza geldiği an istediğiniz kadar.. {Allah Allah Allah şeklinde..}

Ve bir hafta boyuncada şu olumlamayı yapmanızı öneririm.

"Ben sağlıklıyım. Ruhsal ve fiziksel bedenim denge ve uyum içerisinde. Ben sağlıklı olduğum için şükrediyorum."

Bu bir haftalık görevimiz budur arkadaşlar! :) Herkese iyi çalışmalar diliyorum.


*Niyetin içinde geçen Grup üyesi  olarak sadece çalışmaya katıldığını bildirenleri kabul ediyorum. 

Ve söylemek istediğim bir şey daha, lütfen çalışmaları yaparken "Aaa sağlıkmış benim ihtiyacım yok, ben zaten sağlıklıyım" diyip seçmece yapmayalım olur mu. Sistemin nasıl işlediğini çok iyi biliyoruz. Aman diyorum!

Nural

*Çok net bir hesap veremiyorum ama Facebook, Mail ve Blog yorumlarından bana ulaşan geri bildirimlere göre aşağı yukarı 150-200 kişi arası bir enerji grubu ile bu akşamki çalışmamızı yapacağız inşallah.

kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel