28 Ekim 2012 Pazar

Tezahür çalışması mı dediniz? :)

Merhaba sevgili blog izleyicileri, Yaklaşık 2.5 yıl önce bir yazı okumuş çok etkilenmiş ve bundan esinlenerek hemen akabinde Çalışma planı oluşturup uygulamaya karar vermiştim.
"Tezahür ettirmenin kaybolan sırrı"ndan bahsediyorum. Hatta daha sonrada adını bu kitaptan alan bir grup kurdum. Daha doğrusu her şey o kadar spontane gelişti ki grup kendiliğinden ortaya çıktı da diyebiliriz :)
Grupla birlikte çok güzel çalışmalarımız oldu ve ben çok çok güzel geri bildirimler aldım. Kendi adıma da hayatımda çok güzel gelişmeler olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.





Bununla ilgili sürekli ne zaman yapacağımızı soran mailler alıyorum ve hatta başladıktan sonra duyup daha birini tamamlamadan diğerini ne zaman yapacağız diye katılmak isteyenler oluyor.:)
Bundan sonraki ilk 21 günlük çalışma yılbaşı öncesinde olucak inşallah.
Ancaaaaaak sizlere başka bir çalışmanın müjdesini verebiliriiim:)
Lafı daha fazla uzatmadan { iyi ki de fazla uzatmadım ha! :)}söylüyorum. Grup sayfamızda
{blogtada olabilir}bundan böyle her Perşembe saat 23:00 da Tezahür çalışmalarımız olucak. Eveeet.:)
Grup olarak yapılan çalışmalardaki ortaya çıkan gücün ayrı bir araştırma konusu olduğundan defalarca bahsetmiştim. Ve bizde ortaya çıkan gücün enerjisini çalışmalarımızda yaşayarak bizzat gördük.
Bu defa enerjilerimizi tek bir niyet üzerinde birleştirerek çalışacağız. Yani; her hafta ayrı bir konu seçip mesela bir hafta bolluk bereket, bir hafta sağlık, bir hafta ilişkiler vs. gibi...
Çalışmamızı nasıl yapacağız?
İlk olarak çalışma saatinde yani 23:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli. Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, özellikle de o anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım...
Niyetimizi okuduktan sonra o niyet ile ilgili bir Esma da okuyacağız.
Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla saf sevgimle ve gücümle bir araya gelmeye.. 
Bu niyet çalışmasının üyelerinin {fiziksel, ruhsal ve bedensel olarak tamamen sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı zengin ve bereketli  olmalarını ve kendilerini çok iyi, güçlü, huzurlu,} mutlu hissetmelerini seçiyorum. 
Niyet Çalışmasında yer alan her bir gönül dostumun tamamen güvende olmasına ve bütünüyle korunmasına niyet ediyorum. 
Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla güzellikle gerçekleşmesini sevgiyle kabul ediyorum" 
Amin!
Daha sonra niyetimizi bir defa daha tekrar edebiliriz.
Çalışmamız böyle.
Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın. Bu tamamen katılımın ne kadar olduğunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek için...
Şimdilik hepsi bu.
Bundan böyle her Perşembe {inşallah} Çalışmalarda görüşmek üzere hoşçakalıııın:)

kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel