17 Mart 2012 Cumartesi

Nilgün Sarar ile Yaşama AYARlanın

Sonsuz:
Sevgili Nilgün, seninle ilk kez Festiva fuarında tanışmıştık. O zamanlar EMF uygulayıcısıydın ve bu konuda Türkiye’de önde gelen isimdin; hatta EMF deyince akla ilk sen geliyordun. Sonra ne oldu anlamadım birden sesin soluğun kesildi bir süre ve ardından da seni Eric Pearl’ün asistanı olarak görmeye başladık TV programlarında. Amma velakın bu birliktelik iyi mi oldu, kötü mü bilemedim ben; çünkü EMF yaparken hani deyim yerindeyse marka bir isme doğru gidiyordun, ama Eric’le birlikte başka bir şeye doğru dönüşüm oldu. Şimdi de onunla yolunuz ayrıldı. Tune’a geçmeden önce bu süreçleri biraz anlatabilir misin? Neden EMF’yi bıraktın da Reconnection’a geçtin ve şimdi neden Eric’le yollar ayrıldı?

Nilgün Sarar:





 
Evet çok iyi hatırlıyorum Hasan. Senin “ Bu Spiritüalizm Ne Ola ki?” kitabını okumuştum. Çok da hoşuma gitmişti. O zamanlar EMF yapıyordum. Daha başka çalışmalarım da vardı tabii, ama EMF üzerine yoğunlaşmıştım. Hatırlarsan Kryon henüz basılmamıştı Türkiye’de.  Sene 1997-98. Yeni Çağ Enerjisinin ilk adımları. İngilizce olarak aldım okudum mor kapaklı Kryon kitabını ve EMF ile ilk orada karşılaşmıştım. Bilirsin sende bir şey olması gerektiğinde, eş zamanlılıklar başlıyor. Doğru yolda olduğunu gösteriyorlar. Oğlumu ABD’de okula götürmek üzere hazırlanıyorken, EMF seminerinin oğlumu götüreceğim okulun 200 kilometre yakınında olduğunu gördüm.
Neyse, ben soruna geri döneyim. Benim EMF öğrendiğim sene 1999’du. Sonra 2000 senesinde eğitmeni oldum ve bu tekniği Türkiye‘ ye getirdim. Birçok da uygulayıcı yetiştirdim. İşte sen de beni tam o sıralarda tanıdın. Tekrar Bağlantı ile de 2002 senesinde tanıştım. İşin enteresan tarafı, - bunu kimseye söylemedim bile- bana Eric’ten ilk bahseden EMF’nin yaratıcısı Peggy Dubro‘dur. Bir seminer esnasında bize Tekrar Bağlantı‘dan bahsetti. Ben de internetten girip araştırdım. Bir baktım Berlin‘de semineri var; ben de Berlin’de oturuyordum. Tamam, ona da giderim dedim. Berlin’i iptal etti gerçi ve ben 2002 Ekim ayında Paris’te tanıştım Tekrar Bağlantı şifasıyla. Seminerde 60 kişi ya vardık ya yoktuk.
İşte o andan itibaren benim için bir şeyler belirlenmişti. Yukarda oturmuşlar karar vermişler ve demişler ki: Eric’le kanka olacaksın. Kitabını Türkiye’de yayınlanmasına ön ayak olacaksın. Sonra dört kere İstanbul’da seminer yapacaksın. İzmir’e getireceksin, Ankara’ya götüreceksin. Tekniğin adını tercüme ederken Tekrar Bağlantı diyeceksin. Bunu da 10 sene içinde yapacaksın 2011 de bitecek. Bitmesi gerekecek, çünkü artık bütün bildiklerini önce kendi halkına sunacak ve onlarla paylaşacaksın. Adına TUNE (Ayar) diyeceksin ve insanları yaşama, yeni hayata, farklı bir ortama ayak uydurabilmeleri için çalışacaksın.
Eric 2005’te İstanbul’a geldiğinde, bana “Bak, sen eğer Tekrar Bağlantı (TB) seansı yapıyorsan; şimdiye kadar yaptığın ve öğrendiğin çalışmaları bırakmak zorundasın; eğer bu TB felsefesini anlamamışsan tabii. Karar senin,” dedi. Uzun uzun konuştuktan sonra, bana zaman ver Eric dedim ve TB yapmaya devam ettim. Hakikaten farklıydı. Çok farklıydı. Başka tekniklerle çalışmaya başlar başlamaz hemen TB frekanslarına giriyordum. EMF diye başlıyordum, ama devamı gelmiyordu. Theta diye başlıyordum, TB frekanslarına geçiyordum.  Yaklaşık 6-7 ay sonra, diğer bütün çalışmalarımı bıraktım ve sadece TB ve Eric’e bağlandım. İnandığım ve gerçek olduğunu yüzde yüz bildiğim için. Dürüst olduğum için. Sonra Eric’le birlikte Avrupa turlarımıza çıktık. İnanılmaz yoğun bir tempoda, nerdeyse bütün Avrupa’yı dolaştık diyebilirim.
İlerleyen zamanda yardımcı eğitmen (Associate Instructor) oldum. Kolay olmadı tabii, sadece 24 kişiyiz tüm dünyada. 2011 senesine kadar Avrupa’da marketing manager (pazarlama yöneticisi) olarak çalıştım. Herşey çok güzel ilerledi. Ben olmasaydım başta Türkiye olmak üzere The Reconnection, Yunanistan’a, Romanya’ya. Almanya’ya, İtalya’ya, Macaristan’a, Çek Cumhuriyeti’ne çok geç ulaşırdı. İstanbul’da Eric bir hafta kaldıysa mesela, her gün iki TV kanalında çıktık. Seyretmişsindir sen de, web sayfası kilitlenmişti. Çok çalıştım ve severek attım her adımımı. Uzun süre çok şey paylaştık Eric’le ve tüm dünyadaki değerli insanlarla… 60 kişilik seminer oldu sana 1000 kişilik seminer… Büyüdü yayıldı genişledi…
Seansıma gelenler Nilgün Hanım ne zaman bize öğreteceksiniz demeye başladılar. Ben de bu istekleri Eric’e taşıdım. O kadar doluydu ki onun programı ve zaten dört kere gelmişti daha önce İstanbul’a. Türkiye‘ye gelemiyordu son beş senedir. Ayrıca hiç birimize Aşama I-II öğretme izni vermiyordu. Ben kendisine bir Türk olarak yurt dışına çıkmanın zor olduğunu; vize, lisan, yabancılık ve maddi olarak çok yüklü olduğunu anlatamaya çalıştım. Ben bunu küçük sınıflar halinde kendi halkımla paylaşayım, öğreteyim kendi ülkemde, kendi dilimizde dedim. Üç sene kadar sabırla bekledim. Ha bugün ha yarın derken, bunun bir oyalamaca olduğunu anladım.  Binbir bahane bularak geri çevirdi isteğimi. Vardır bir bildiği dedim ve hiç zorlamadan ayrıldım TB şirketinden. Altını çizerek vurgulamak isterim: Eric’ten ayrılmak bu frekanslardan kopmak değil. Tabii ki halen TB en üst uygulayıcısı olarak seanslarıma devam ediyorum. Benimle aynı durumda olan, diğer yardımcı eğitmenlerden de ayrılanlar oldu. TB 2012’de bambaşka bir ekip ile yoluna devam ediyor.  İyi ki olmuş hepsi Sonsuz, şimdi TUNE ile karşınızdayım.
kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel