3 Şubat 2012 Cuma

Merak ediyorum sizin pencereniz ne renk?

Geçenlerde bir yazı okudum "benim sevdiğim renkler sizin gözünüzden ne renk görünüyor, çok sevdiğim Sezen şarkısı aynı etkiyi mi uyandırıyor sizde de" diyordu..?

Cidden zaman zaman bende düşünmüşümdür başkasının gözünden hayat nasıl görünür diye...

Algılarımız ve yargılarımız değil mi hayata bakışımızı belirleyen...?

Öyle ya, daha ilk tanışmada "ı-ıh ben bunu sevmedim" diye yaftayı yapıştırmıyor muyuz sırf tipine bakıpta bir insanı? Daha sonrasında itirafda bulunmuyor muyuz "ben seni ilk tanışmada hiç sevmemiştim oysa" diye...

Son zamanlarda hiç tanımadığım biri için ilk karşılaşmada aklımdan fena şeyler geçmeye yelteniyorsa

- üzgünüm ama geçebiliyor bazende işte! :) - hemen kendime ikazı veriyorum..

Şşşhh.. hiç bir şey göründüğü gibi değildir!

Bir bilgeye sormuşlar:

"Dünyada en çok kimi seversiniz?"
"Terzimi severim." diye cevap vermiş. Soruyu soranlar şaşırmışlar.
"Neden terzi?"


Bilge, bu soruya şöyle cevap vermiş:

"Evet dostlarım, ben terzimi severim.
Çünkü ona her gittiğimde, benim ölçümü yeniden alır. Ama diğer insanlar öyle mi. Bir kez benim hakkımda karar verirler; ölünceye kadar da beni hep aynı kalıpla ve aynı gözle görürler.

Ya olaylara bakış açımız..

Hayata baktığımız pencere, bakış açımız değil midir, olaylarla baş etme şeklimizi belirleyen.

Başarısız insanlar gerçekten sorunlara takılıp kalırken başarılı olanlar çözüm üretmeye çalışıyorlar...

Kimileri kara- kapkara bir pencereden bakmayı tercih ederken kimisi pembe penceresinden her şeye rağmen gülümseyerek her duruma bir çözüm bulabilmeyi tercih ediyor!

Hayatta her şey bir neden ve amaç için vardır! Ve siz kabul edip dersinizi çıkarmadıkça aynı şeyleri farklı insan ve senaryolarda yaşamaya devam eder durursunuz!

Eğer geriye dönüpte noktaları birleştirirseniz yaşadığınız her bir şeyin tekamülünüz için size nasıl deneyim kazandırdığını hayretle göreceksiniz.

Geçenlerde birisi ile sohbet ediyoruz... Allahım dedim bu nasıl bir bakış açısı böyle bir şey olamaz... Bir insan ancak bu kadar karamsar ve negatif düşünceli olabilir. İşin enteresan yanı öyle benimsemiş ki o hali asla olumlu düşünce, fikir ve öneriye açmıyor kendini. Şu hayatta bir şeyi daha öğrendim ki bir insan kendini değiştirmeyi istemedikçe asla yardım edemiyorsunuz!

Bazende insanların iletilerini görüyorum hep ajitasyon içeren sözler, şarkılar! Hayata kızgınlık, isyan vesaire...

Sürekli enerjinizi değişin, değiştirin.. kelimelerin enerjisine dikkat edin diye diye dilimde tüy bitti! Yazdığınız şeyi sabitliyorsunuz, lütfen! Yapmayın bunu kendinize..

Böyle söylediğimde kızanlarda oluyor biliyorum "ne yani polyanna gibi mi yaşayalım, gerçekleri görmeyelim mi" diye...

Benim size anlatmaya çalıştığım neye odaklanırsanız onu büyütüyorsunuz.. Hal böyleyken seçim sizin oluyor dolayısıyle...

O halde Neyi büyütmek ve onu yaşamak istiyorsanız ona prim vermeye devam edin... Ama bunu yaparken asla şikayet etmeyin neden aynı şeyleri yaşıyorum diye.. Siz besliyorsunuz o duygu ve düşünceyi...

Ben penceremden baharı görmeyi ve yaşamayı seçiyorum, ya siz?


kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel