10 Şubat 2012 Cuma

Gönül dostum Mihrapdağlım a


Gönül Dostum ORHAN GÖK e..

Sen ki gakkoşlar diyarı Elazığ ın Maden ilçesindensin.
Sen ki, mihrap dağı kadar ulu ve görkemlisin.
Sen ki, benim baharım, yazım, ayımsın..
Gönlümün biricik dostu, can yoldaşım mihrapdağlımsın..

Sana bugüne kadar çok mesaj, mail yazdım. Ama aklımın ucundan dahi geçmemişti, ölümünün üzerine bu satırları yazacağım ve aramızdan ayrılışına bloğumda yer vereceğim..


Bir gün karşıma çıkıverdin, gönül gözüyle bakabilenleri bir araya topluyordun ve bana “ gel birlikte aynı çatı altında olalım” dedin. İşte o günden sonra, ben senin, sen benim gönül çatımızın altında olduk. Sen de benim gibi sürekli sevgiyi işler durur, gönül birlikteliklerinin önemini savunurdun. Misyonun; en başta sevgi, dostluk, kardeşlik, paylaşım ve doğruluktu.


Seninle bazen dakikalarca bir şeylere güldük eğlendik, bazen karşılıklı ağlaşdık, bazen kızdık Sonuçta ne olursa olsun, birbirimizi karşılıksız sevmeyi başardık.


O kaya gibi sert yapının ardında aslında yumuşacık, sevgi dolu bir insan vardı. Aslanlar gibi kükreyip, bağırsan da bilirdim içinin kan ağladığını. Yardıma muhtaçlara karşı hiçbir zaman  kayıtsız kalamazdın. Hele de bu yardıma muhtaç olanlar, çocuklarsa. Ne zaman bir etkinlikte olsam, desteğin dağ gibi ardımda olurdu. Yardımların o kadar çok kişiyi sevindirdi ki benim canım arkadaşım.


Yıllarca göremediğin ve özlemiyle yanıp tutuştuğun, adına şiirler yazdığın kızınla ilk görüşmenin provalarını az mı yapmadık birlikte. Olası durumlara karşı A- B-C planları çıkarmadık mı baş başa. Azimliyim, pes etmeyeceğim, ne hayata ne de tüm olumsuzluklara derken, neden dün sabah gittin be mihrapcım? Ardında onca sevenleri gözü yaşlı bırakarak..


Sonra minik gakkoşun dünyaya gelişini en az senin kadar heyecanla beklemedik mi, onunla olan planlarına az mı ortak olmadık.


Evinin kapısının ardına kadar açık olduğunu, sadece bir sesleniş mesafesinde bulunduğunu hep bildik. Ekmeğini paylaştık, masanda oturduk, ekşi ayranından içip, sabahlara kadar sohbet ettik. Sen ki gönül gözüyle bakabilenlerin ev sahibi idin..

Yalnızlığın Allah a mahsus olduğunu söyler bir can yoldaşının hasretini çekerdin.Hattaa ümidini kaybettiğini düşündüğün bir anda, müjdeli haberi verdin bana. Düğününe gelmem için söz üzerine söz aldın, hatta eğer gelmezsem, tatlı tehditlere bile başvurdun. Damatlığın, alyansların bile hazırdı, 20 lik delikanlılar gibi heyecanlandığını anlatmıştın. Ahh bee benim güzel mihrapdağlım, daha yaşayacakların vardı…


Bugün taprağa girişinin ilk günü, hava serin ve yağışlı. Bir taraftan dışarıya bakıp, mezarlıklardaki onlarca cansız bedenlere katılışını düşünürken, bir yandan da ilahi düzeni düşünüp, ruhunun huzura kavuşmasını diliyorum. Sana, aramızdan ayrılışını, seni dünya gözüyle göremeyecek oluşumu hiç yakıştıramıyorum be  canım arkadaşım.


Elbette ben de biliyorum doğum ve ölüm saatinin şaşmadığını. Ben de biliyorum alın yazısının önüne geçilemeyeceğini, ölümle birlikte başka bir boyuta geçtiğini biliyorum bilmesine deee, yüreğime söz geçiremiyorum ki be canım..


Mihrapdağlım, gakkoşum ben senden hep razı oldum ve çok sevdim seni, hep te seveceğim. Allah ta senden razı olsun, , yolun ışıkla dolsun, mekanın cennet olsun canım arkadaşım..


            

18/03/2008
yazan:mihrapdağlı

sevgili benyağmurum...

sana buradan sadece bunu demek isterim...sevgi inadına sevgi her şeye rağmen sevgiiii...bilgiyide kullanmasını depolamasını dışarıya vermemizi sağlayacak tek duyguu SEVGİİİİ...

Senden öğreneceğim çok şey var daha henüz yeni başladık:)))

selam ve sevgilerimle mihrapdağlı.

22/03/2008 İlahi sevgiden evla sevgi ne olabilirki??
yazan:mihrapdağlı

Sevgili kadim dostum, can arkadaşım..
buda benden sana ve bloğunu ziyaret eden tüm gönül dostlarımıza armağanımdır.

kelebek olmak ömrümüzün kısalığını gösterir,
arı olmak üreteceğimiz tatlının en değerlisini,
karınca olmak çalışmanın sembolünü,emeğin değerini
insan olmamız ise sevgiden başka hiç bir şeyin anlamı olmadığını
yaşamın araçlarının peşinden koşarken
gerçek kimliğimizi unutmamamız gerektiğini,
en büyük insanın bizlere sadece sevgisiyle yol gösterdiğini bilip....

bu değerlerde her şeye her olumsuzluğa rağmen sadece insanca ve insanlık adına sevgiden başka şey düşünülmemeisini...

can olmak kolay cana değer katmak zor.
insan doğmak kolay insan olmak zor.
bir zerre su bir yaşam demekse
haydi hep beraber sevgi denizine sellar akıtalım...

selam ve sevgilerimle mihrapdağlı.


kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel