5 Şubat 2012 Pazar

Arınma

Son yıllarda adından sıklıkla bahsedilen bir konu bu. ARINMA!

Bir çoğunuz bilinçle bir kısmınız ise farkında olmadan belkide bi şekilde arınma çalışmaları içerisinde.. Hayatımızda fazlalık hissettiğimiz her şeyden..! Bu bir eşya olabilir, duygu olabilir hatta enerjisiyle bizi yoran insanlar olabilir.

Aslında enerji çalışmaları ile ilgilenmeye başlamadan önce de dönem dönem yapıyordum. Ancak istikrar yoktu. Misal yeni yılda bir karar alır daha bir hafta bile geçmeden unutur giderdim!

Dolabım vermeye kıyamadığım belki 15 yıllık giysilerden nefes alamaz haldeydi, evde belki lazım olur düşüncesi ile yine kullanmadığım kenarda duran bi sürü ıvır zıvır!!! Hele hele bilinçaltımda ki çöplüğe hiç girmek bile istemiyorum!

Enerji çalışmaları ile tanıştıktan sonra ciddi bir değişim oldu! Çokta iyi oldu. Bana bir geldiler arınma yapacağım hayatımdaki her şeyde diye açtım savaş bayraklarını.. O günden itibaren hiç bir şey eskisi gibi olmadı zaten! :) ŞÜKÜRLER OLSUN!

Hatırlıyorum da o zamanlarda, bende bir atma hevesi ama elime ne geçirdiysem atıyorum, attığım her şeyle bir hafifliyorum bir hafifliyorum sormayın.. Özellikle de kötü anısı olan eşyalar vardı... İşte hastalık, hüzün çağrıştıran... Geçmişle bağlantımı koparmama asla izin vermeyen! İlk evvela onlar boyladı çöpü... Annemin hastalık döneminde tuttuğum bir günlük vardı mesela! Her okudukça göz yaşlarına boğulur o günleri tekrar tekrar yaşardım! İçini açmama bile gerek yok aslında, günlüğün kapağını gördüğümde dahi içim burulurdu. Attım! Sayfalarını didik didik parçalayarak hem de! Sen artık geçmişsin, geçtin, diyerek..

Atma konusunda çok abarttığım durumlarda oldu itiraf ediyorum.. Ama onlara burada hiç girmiyciğiiimm! :)

Bi gün MyHusband dedi ki; sen çıldırdın! Hayır, bi sabah uyandığımda kendimi çöplükte bulmaktan korkuyorum! :)

Neyse dostlar bahsetmeye çalıştığım şu: Hepimiz bu dünyada yaşıyoruz ve belli gereksinimlerimiz elbette var. Amaa bunların dışında evimiz kullanmadığımız ve belki de hiç bir zaman kullanmayacağımız giysi eşya vesaire ile dolu.. Enerjinin rahat dolaşabilmesi için Evimizde nefes almak istiyor inanın bana!

Bilmeden hayatımızı resmen çöplüğe çeviriyoruz!

Ya o bilinçaltı! Zamanında nasıl olumsuz veriler yüklenmişse hala silmekte zorlandığım kodlar var yemin ederim!

Al işte mesela şu "üç iyilik bi arada olmazmış!" Niyee?

Bazen bir deli kuyuya bir taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor!

E öyle, milletcek öyle değil miyiz Allahaşkına? Azıcık gülünce "Ayy çok güldüm başıma ne gelecek acaba" diye endişelenen bir toplumun çocuklarıyız biz!

Arkadaşlar bilinçaltı geçmiş ya da geleceği, gerçek ya da hayali algılamaz. Sizin ona verdiğiniz her komutu gerçek alır! Neyi yüklersek onu bize yaşatır.

Acılar genellikle karmamızda temizlenmesi gereken olayların habercisidir. Karmanın iyileştirilmesinde esas olan farkına varmaktır! Kendini suçlamak karma için engelleyicidir. Hatayı gördüğünüz ve davranış şeklinizi değiştirdiğiniz zaman ders tamamlanmıştır! Ve ancak o zaman karma serbest kalır. Karmanın iyileştirmesi de ancak bilinçaltı temizliği ile yapılabilir!

Ama merak etmeyin bilinçaltını bu kodlardan temizlemek kolay! Önce neler olduğunu bulmanız gerekiyor! Hayatınızdaki blokajları ve bu tıkanmaların sebep olduğu düşünceyi. Daha sonra olumsuz duyguların yerine pozitif kalıpları koyuyoruz. Tekrar edilen olumlama cümleleriyle eski kalıbı yenisiyle değiştiriyoruz ve buna en az 21 gün devam ediyoruz. Hepsi bu.

Duygusal bedenin arınması gerçekleşirken, derinde tutulan duygular görünürde bir neden olmadan ortaya çıkabilir ; öfke, hayal kırıklığı, keder, üzüntü ve diğerleri. Bu normal bir durumdur!


kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel