20 Ocak 2012 Cuma

YAŞADIĞIMIZ AN

Hayatım boyunca geçmişe hiç bakmadım.Hep ileriye baktım.İleriyi düşünerek hareket ettim.Kendime sorularım hayatımı nasıl daha iyi yaşarım,nasıl daha mutlu olurum idi.Geçmişi düşünmek benim için zaman kaybıydı.Benimse kaybedecek değil yaşayacak zamanlarım vardı.Zaman benim için en değerli şeydi.Herşey zamana bağlıydı.Hareket halinde olan zamanı yaklamak ve hayatın her alanında en iyiyi yaşamak.Ancak bu şekilde kendimi iyi hissetmek ve böyle hissettikçe bunun sürmesi için hayatımda sevdiğim herşeye ve herkese zaman ayırmak,yer vermek,istediklerim için çalışmak,gayret göstermek,yılmamak.Moral bozuklukları ve sıkıntılı günlerde de en kısa zamanda bunlardan kurtulmak ve kendimi tekrar iyi hissetmek için 'şimdi ne yapmalıyım, ne yapabilirim' sorusunu sürekli kendime sorarak düşünmek, bulmak ve mümkün olan en kısa zamanda uygulamaya geçmek. 'Şu anda ve geleceğim için ne yaparsam kendimi iyi hissederim' sorusunu sormak her zaman.Sorarken bile herşeyin bir çözümü olduğunu ve kendim için en iyi çözümü bir şekilde bulacağımdan emin olarak gülümsemeye başlardım bile.Bu kendimi kendime harika hissettirir o an sorunlarım olsa bile.
Sorunları,sıkıntıları olduğu gibi kabul et ve sen şu andan itibaren ne yapabilirsin ona odaklan.Olan oldu ve artık değiştiremezsin.O an istediğinizi yaptınız.Sonrasında ise artık öğrendiniz.Önemli olan bu sadece.Ancak bundan sonra yapacaklarınızı tekrar şekillendirmeye başlayabilirsiniz.Çözümlerin tümü bizde.Bizim duygularımız ve düşüncelerimizde.Siz yola bir çıkın gerisi çorap söküğü gibi geliyor,inanın.Siz yeter ki düşüncelerinizi uygulamaya geçirin.İlerlemeye başlayınca günler geçtikçe bir bakacaksınız ki o sıkıntılı ve çıkış yok sandığınız anlarınız çok gerilerde kalmış.Bu size her zaman cesaret verecek.Yılgınlık hissetmeyeceksiniz.
Geçmişte yaptığımız hatalarımız olabilir mutlaka.Zaten o hataları bir daha yapmayacaksınız.Hafızanıza artı olarak kaydedin.Pişmanlık, suçluluk duymanıza gerek yok.Hepimizin artı ve eksi yönleri var.Artı yönlerinizi kabul ettiğiniz gibi eksi yönlerinizi de kabul edin.Siz bir bütünsünüz.Sadece eksi yönlerinizin sizi olumsuz etkilemesini,yönetmesini,istemediğiniz şeyleri yapmanıza sebep olmasını engelleme yollarını bulun.Eksi yönlerinizi kabul edin.Öne çıkmamaları için neler yapabilirsiniz?
Kırdığınız kalpler mi vardı?Şimdi hatanızı kabul ettiğinizi söyleyin.Sizi rahatsız eden ne varsa içinizden bir atın.Hiç bir zaman geç değildir.Aklınızda sorular mı var veya kalmıştı? En uygun şekilde bu soruların cevabını nasıl bulacağınız konusunda düşünün,çaba harcayın, bulacaksınız.Öğrenin ve kurtulun, rahatlayacaksınız ve artık geriye bakmayacaksınız.Başkaları ne der, nasıl olur diye düşünmek size sadece zaman kaybettirir.Bu sizin hayatınız.Başkalarının değil.İlerde bir dolu yaşayacak güzel günleriniz ve seveceğiniz insanlar olduğuna inanın.Umudunuzu kaybederseniz istediklerinize ulaşmak için kendinizde gerekli enerjiyi bulamazsınız.
İsteyin, gidin, alın.Neyi bekliyorsunuz? Birinin sizin yerinize yapmasını mı yoksa? Kim, sizin yerinize gerçekleştirmek istediklerinizi sizin kadar iyi yapabilir veya yerine getirebilir? Maddi, manevi hayatınızda ne istiyorsanız hemen şimdi düşünmeye başlayın.Düşüncelerinizi uygulama geçirin.Küçük adımlarla başlayın.Hiç önemli değil. Yeterki başlayın.Siz çabanızı gösterirken zamanın nasıl geçtiğini anlamaycaksınız.İstediğinizi elde ettiğinizde ve istediğiniz şeye kavuştuğunuzda bu noktaya nasıl ulaştığınızı farkedecek ve gülümseyeceksiniz.Yolun başında da bu anınızı hayal edin.Herşey bir günde,bir haftada,bir ayda olmayacak belki, yine de bir gün olacak.Siz karar verdiğiniz anda değişim başlamış olacak.

Yine biraz kendimden söz edeyim.Biliyor musunuz zamandan kazanmak için hafta sonları, hafta içi sabahları kalktığımdan 1 saat geç kalkarak hatta kahvaltıdan önce sadece kahvem bana eşlik ederken 1-1.5 saat kitap okurum. Sokaklar daha sessizdir.Keza ev de öyle.Bu benim için kendimi iyi hissettiğim ve mutlu olduğum anlardan biridir.Bunu uzun zamandır yapıyorum.Zaman değerli.Az uyur, gerçekleştirmek istediklerim için düşünmeye ve yapacaklarım için odaklanmaya, öğrenmeye daha çok zaman ayırırım.Eh ne de olsa hayat belli bir yaştan sonra daha hızlı geçmeye başılıyor.Benim yaşlarımda olanlar hissediyorlardır,eminim.

Kalkın ve yol alın.Daha ne diyeyim? Hayallerinizi ertelemeyin, peşinden koşun, yine de ara sıra dinlenmeyi ihmal etmeyin.Yarı yolda kalmamak ve iyi yaşamak için enerjinizi de depolamanız gerekli.
Herkes için iyi ve mutlu yaşama.... HAYATA

1 yorum:

  1. KUANTUMU KEŞFEDENE KADAR SANIRDIM Kİ BEN GEÇMİŞE HİÇ BAKMIYORUM.. HATTA UTANMADAN.. BUNU SÜREKLİDE SÖYLERDİM... SİZLERİN REHBERLİĞİNDE ÖĞRENDİM Kİ BEN GEÇMİŞİMİN HAPİSHANESİNDEYMİŞİM.. BİR AKVARYUM GİBİ YANİ.. AKVARYUMDAKİ BALIK NE BİLSİN OKYONUSU.. BEN SİZLER SAYESİNDE OKYONUSUN KOKUSUNU ALDIM.. VE ŞİMDİ İÇİM ACIYARAK FARKINDAYIM GEÇMİŞİM HAPİSHANESİNİN..

    :)) AMA OKYANUSA GİTMEK İÇİN KİMSE TUTAMAZ DA BENİ... HAREKETE GEÇTİM BİR KERE... TEŞEKKÜRLER ..HEP OLUN SİZLER..

    YanıtlaSil

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel