21 Ocak 2012 Cumartesi

Kendimizi Ödüllendirmek

Bugün yine kendimi ödüllendirdiğim günlerimden biri oldu.Kendime zaman ayırdım.Bu haftaki çalışmalarımın sonucunda ben bunu hak ediyorum.Bazen kendime zaman ayırdığımda yalnız olmayı tercih ediyorum.Burada sizinle, Özdemir Asaf'ın fakülte yıllarımdan beri çok sevdiğim bir sözünü paylaşmadan geçemeyeceğim.
'Yalnızlık Paylaşılmaz,Paylaşılsa Yalnızlık Olmaz.'
Bu sabah gökyüzünde güneşin iyice yükseldiği saatlerde yürüyüşe çıktım.Uzunca bir yürüyüşten sonra kendime bir kafede hafif birşeyler ve bir kahve ısmarladım. Güneşin beni izleyebileceği bir yerde oturdum.Doğada yürüyüş yapmayı ve güneşle flört etmeyi seviyorum. Öğleden sonra ise zamanımı yine yapmaktan hoşlandıklarıma ayırdım. Tabii nerdeyse tüm günümü kendime ayırmak her hafta yapabildiğim bir şey olmasa da ayda bir kere yapıyorum. Bu benim en özel özel günüm oluyor.Kendimi çok özel buluyorum doğrusu.Böyle bir günü enerjim, motivasyonum artmış, yenilenmiş ve daha da pozitif yüklenmiş olarak tamamlamış oluyorum. Haftanın hemen her günü olmasa da birkaç gününde belli bir süreyi sadece kendime ayırıyorum.Bu 15 dakika da olabiliyor,yarım saat yada bir saatte.Bu zamanlarımda sadece hoşuma giden, gidecek olanlarla ilgileniyorum.

- Siz kendinizi nasıl ödüllendiriyorsunuz ?
- Kendinizi şımartmayı hiç denediniz mi ?
- Sadece kendiniz için birşeyler yapmayı ?
- Sadece kendinizi mutlu etmeyi ?

Bu soruların cevaplarını duyar gibi oluyorum.Ben de cevap veriyorum.

- Benim hiç zamanım yok ki !
Zamanınızı siz yaratacaksınız.Kimse sizin için zaman yaratmayacak.Zaman sizin arkanızdan gelsin, siz zamanın biraz önünde olabilirsiniz.Bunun için de biraz daha planlı olabilirsiniz.Kendinize zaman ayırmak için plan yapabilirsiniz.Yapmakla kalmayın hemen harekete geçin.Yarın yaparım diye birşey yok.Hemen şimdi yapın.Şu an sadece yaşadığınız ana odaklanın.Şimdi ne yapabilirim, ne yapmak istiyorum diye sorun kendinize.Neler yapabileceğinizi görüp şaşıracağınıza eminim.

- Çok yoğun çalışıyorum.
Sanırım çok yoğun çalışmayan çok az insan vardır.İşinizle ilgili çalışmalarınızın dışında sizin için gerekli olmayan birçok yükümlendiğiniz işten vazgeçerek yada devrederek işe başlayın.Kendinize kendiniz için yer açın.Bakın o zaman şimdiye kadar fark etmediğiniz boşluklar sizin sevdikleriniz ve keyif aldıklarınızla dolmaya başlayacak.

- Çok yorgunum.
Kendinize zaman ayırmazsanız, hoşlandığınız şeyleri yapmazsanız hatta hobileriniz, ilgi alanlarınız olmazsa kendinizi giderek daha da yorgun hissetmeye başlayacaksınız.

- Başkalarını mutlu etmekten mutlu mu oluyorsunuz ?
Başkalarını mutlu etmekten kendinizi mutlu etmeyi mi unutuyor olmayasınız ? Bırakın o zaman onlarda sizi mutlu görmekten mutlu olsunlar.Bu hakkı onlara da tanıyın.

Kendinizi düşünmek bencillik değildir. Siz kendinizi kendinize zaman ayırarak ne kadar iyi hissederseniz, sevdiklerinizle daha çok yakınlaşacak ve onlara daha çok sevgi verebildiğinizi hissedeceksiniz. Kendini düşünmeyen kişilerin, kendisi ve çevresi ile sağlıklı ilişkiler içinde olması daha zordur. İlişkilerinizde önce kendinize iyi bakın. 

 ESRA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler

acı affetme Affetmek aile akıl Alglamada Anlatm Aramak ARINMA Aroma Astroloji Astrolojik Aynalar Bahar başkaları Bayram beden Beden dili Bedensiz BEREKET beyin Beyinde Beyni Beynin Beyniniz bilgi bilim bilimsel bilinci Bilincine bilinçaltı Bilmek birey Bitkisel bolluk BOLUK Burak cümle çekim dalga damla Davet Deerlerimizin degerli Deniz Depresyonun DERSLER Detoks Dikkat Dilek Disgrafi Disleksi düşünce Egoist egzersiz EGZERSZ ekmek eleştiri. öfke emsimizi enerji Enerjilerinin Epifiz Eruhunuzu evlilik evren fayda FAYDALANMAK FAYDALARI Felsefe fizik fiziksel Fregoli frekans garip GCJoseph Gcyle geçmiş Gelecek geliim gerçek GERDE gerilim Gidecek Gizemli gizli güven güzel harika Hasta hastalık Hastalklar Hayal Hayallerinizin hayat Hayata HAYIRLI Hikaye Hiperaktivite Hipnozu hissederim Holografik Hologram Hoşgörü hoşgörüsüzlük huzur huzurlu Illuminati ilâc ileti İletişim inanç insan insanlar Kabala Kadim kaos Karanlk kavga kelime Kelimeler Klasik korku Korkular KORUMA Korunma Kristaller kuantum Kuantum Fiziği kurallar Kyamet liste LKLERMZ madde Makbul MEKTUP Melek Merak Mevlana Mevlanann Mezar Mftolunun Moloküler mucize Mucizeleri MUTSUZ NAMASTE Nazar Nefret neşe Niyet ODAKLANMA Okuma Okyanus olacaksn olumlama olumlamas olumlu olumsuz para paralel Paranormal Patolojik Peeling Peinden pozitif POZTF Pratik PRATK PROGRAMLAMA Psikoloji psikolojik Quantum Düşünce Rahat RAHATSIZLIIMIZ refah Reformist Romantik ruh Ruhsal sağlık Sanat seniz sevgi sıkıntı sistem Sonsuz sorumsuzluk sorun sorunlar Stres Sufizm suyun şifa şükretme tabiat tedavi Tehlikeli teori Terapi tesadüf toplum Uymasn üzüntü zaman Zarar zeka zellikleri zenginlik zerine zihinsel